Scharnitz

Reviews over Scharnitz

Geweldig gasthof

Fam van Hees--- Cuijpers,
    16-2-2014

Dit gezellige gasthof heeft alles wat je nodig hebt voor een super fijne vakantie. Wij komen hier drie keer per jaar en het bevalt nog steeds zeer goed. De eigenaars Hubert en Monka zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam en het personeel is ook heel vriendelijk. Het ontbijt is goed en her restaurant heeft ook veel keuzes. Al met al een aanrader voor iedreen die eens lekker wil wandelen en van de mooie natuur wil genieten. In scharnitz is een goede trein en busverbinding voor een dagje uit naar innsbruck en nog veel meer leuke plaatsen. Kortom een betaalbaar en zeer goed gasthof.

Gereisd met partner in januari 2014

Prachtig rustig gelegen huis

Corien van der Linden,
    12-9-2012

Mooi heel ruim appartement. Goede service, aardige verhuurders. Omdat ze in huis wonen kun je altijd terecht voor vragen. Linnen is inclusief: je mag zelf vervangingen uit een kast pakken. Heel plezierig.

Een mooi appartement, voor bergvrienden aan te raden.

Gereisd met partner in januari 2012

Geweldig fijn hotel

Cees Laureijs,
    8-2-2012

Schoon,ruime kamers, vriendelijk personeel, heerlijk eten, fijne ligging, dit alles voor een ongelooflijke lage prijs

Gereisd met partner in januari 2012

vriendelijk personeel en goed eten.

oeverkar,
    9-7-2011

We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. De kamer was in orde. Het diner was eenvoudig maar goed, wel grote hoeveelheden. We hadden een groot zonneterras tot onze beschikking met ligstoelen, het uitzicht was prachtig.

Gereisd met partner in mei 2011

onze vaste vakantieplek!

Hans en Louise Klaver,
    19-5-2011

Fantastisch appartement, vriendelijke mensen en SCHOON! Wij komen er elk jaar omdat het daar rustig is, veel oudere vakantiegangers komen zonder kinderen, heerlijk rustig dus.

Gereisd met partner in januari 2011
Scharnitz scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews