Vakantiehuis

• Ligging t.o.v. pistes8,7

4 reviews over Vakantiehuis Seppl's Ferienhaus in het Nederlands

Super plek in prachtig dorp !

Anna-Rosa
23-7-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Superfijn om na het skiën in de sauna de spiertjes te ontspannen. Volop keuze aan skigebieden op 1 skipas en dan nog veel voordeliger dan de grote bekende gebieden. Je waant je een dorpsbewoner met veel privacy in het heerlijke huis. Als we naar een ander gebied gaan willen de (studerende) kinderen toch weer hier naartoe!Na een dag Sõlden is het wer heerlijk skiën zonder wachttijden in Hoch Oetz of Kūhtai. Mooiste dal van Oostenrijk!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Comfortabel, praktisch ingericht vakantiehuis

Roel
23-7-2019

Prima, rustig en centraal gelegen vakantiehuis. Een locatie om te onthouden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch huis op fantastische plek !!

Walt
23-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Seppl's Ferienhaus* is een fraai en praktisch ingericht huis. Aan alles is gedacht. Verder is het schoon en heeft het prachtige terrassen, een balkon, en niet te vergeten een sauna. We hebben hier heerlijke winter- en zomervakanties gehad. We zullen hier nog vaak terugkomen, ook als de kinderen ouder zijn (Area47!).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

mooie plek!!!!

lia
12-7-2011

Mooi en verzorgd gelegen vakantiewoning! Een huis met alles erop en eraan,gezellige sauna,balkon met mooi uitzicht! leuk terras om te luieren! gewoon,heel leuk!

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Seppl's Ferienhaus in Sautens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Seppl's Ferienhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.