Hotel Selfness & Genuss Hotel Ritzlerhof

7.3Goed

Oostenrijk, Tirol, Sautens

7.3Goed

• 2.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Selfness & Genuss Hotel Ritzlerhof voor je op een rij gezet:

• Sauna

124 reviews over Hotel Selfness & Genuss Hotel Ritzlerhof

• 2019
    7Anita12-02-2019

Een fijne plek om te verblijven met eerlijke mense

Gemoedelijk hotel dat niet de uitstraling heeft van superior maar het heeft wel zeer goed eten. Mijn ring die ik daar had laten liggen heeft men netjes terugbezorgd.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    6Sonja23-05-2018

nooit meer

Mensen met gluten -en lactose intolerantie: opgepast weinig variatie, en men neemt het niet zo ernst Honden, en geen kleine, toegelaten in restaurant. Op een bepaald moment waren er 5 grote. Niet hygiënisch. Kinderen onder 14 jaar zijn in dit hotel niet toegelaten. Gemütlichheit typisch voor Oostenrijk ontbreekt.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9y.haerkens23-06-2015

Onthaasten op niveau

Voor de tweede keer dit prachtige, totaal gemoderniseerde hotel bezocht dat wordt geēxploiteerd op basis van de zogenaamde selfness-filosofie. Aankleding in moderne Tiroler-stijl. Geweldige ligging voor liefhebbers van rust en een adembenemend uitzicht. Het eten wordt met aandacht bereid en ook voor vegetariērs is volop keuze, ook buiten de kaart. Service en bediening zijn zeer persoonlijk. Geen goedkoop hotel, maar wel een plek om in een informele setting van een luxe vakantie te genieten. Een echte aanrader!

Simon, Rezeptionsleitung, 28-06-2015

Dear Mr. Haerkens,

thank you for your feedback. We are pleased to hear, that you have enjoyed your second stay in our hotel as well as the first one. For us it is always a pleasure to welcome guests at our house, who are enjoying their holidays fully.

We would be pleased to welcome you again at our hotel and remain till than,

with best regards from the sunny Ötztal and the Ritzlerhof.

Gereisd met partner in juni 2015

• 2bhaloo28-08-2011

4 sterren ? Ik dacht het niet

Eten ondermaats en veel te weinig. Kamers enorm verouderd, piepkleine badkamer. Geen aanrader, integendeel... dit hotel is écht te vermijden. Jammer !

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Ilse Piedfort13-08-2010

Mooie omgeving maar toch niet helemaal tevreden

We kregen een mooie kamer en de omgeving is schitterend, maar van de keuken en de globale service waren we niet onverdeeld tevreden. Het eten bestond uit een 5-gangen menu met keuze uit 3 hoofdgerechten (1 vegetarisch). Het eten was sommige dagen wel ok, maar andere dagen helemaal niet lekker. Zeker voor de kinderen was dit een beproeving, want er werd geen alternatief geboden. Het salade-buffet miste de lekkere dressings die ik doorheen de jaren in Oostenrijk en Zwiterland hebben leren waarderen en elk hoofdgerecht werd blijkbaar afgewerkt met een witte "schuim": heel raar toch wel. Een aantal personeelsleden waren wel vriendelijk, maar we misten een attente algemene leiding (in de vorm van een maitre d'hotel of zo). De persoonlijke aanpak ontbrak en dat was dagelijks te merken in de kleine dingen. Geen slecht hotel, maar spijtig van het eten en het gebrek aan persoonlijkheid. Het zwembad was bovendien ijskoud. Spijtig, maar het is prachtig gelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Dik Kok08-02-2010

Geweldig

Mooi rustig gelegen hotel met zeer goed vriendelijk personeel en geweldig eten. Zeer mooi gebied om te wandelen in het Otztal.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Dik Kok08-02-2010

voortreffelijk

heerlijke vakantie gehad, zeer goed eten, goede verzorging van de kamers

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Inne16-08-2009

Volgende keer iets anders

Voor ons niet meer! Dit hotel is geen 4,5 ster waard zoals in de brochure staat, maar eerder 3 sterren. De kamers zijn verouderd en dringend aan vernieuwing toe, wel werd er alle dagen goed gepoetst. Het eten is geen 4 sterren waardig. Dan het zwembad, waar mag die verwarming dan wel staan? Wel een prachtige omgeving en vriendelijk personeel maar voor ons volgende keer iets anders!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 3katrien08-08-2009

niet voor herhaling vatbaar

Hitel Ritzlerhof ontgoochelt ons enorm! Maaltijden zijn 3 sterren niveau. Héél vriendelijk personeel, maar kwaliteit van de maaltijden is ondermaats! Niet voor herhaling vatbaar! Wij zijn een andere stijl en sfeer gewoon! Om 21 uur kan je zelfs geen kinderijsje meer bestellen! Om 20 uur is salad buffet leeg! Men serveert zogenaamd kids menu...maar klopt niet met de realiteit! We moesten tevreden zijn met een gebakken kippebil met rijst, en als voorgerecht varkenskop, als dessert een bol chocolademousse die héél slap is! Never again!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Van Landeghem15-08-2007

Een echte aanrader,We waren er in aug 2007 en hebben met de hotelgids "Jan" prachtige wandelingen gemaakt. Een dikke pluim voor het ganse pesoneel en vooral voor de koks,want het eten was voortreffelijk.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden