Appartement Haus Tyrol

Weer vandaag-4°-12°
Appartement Haus Tyrol
8,9

Laatste review

Wij waren met een groep van 11 personen en hebben een heerlijke tijd gehad in haus Tyrol. Het begon al bij de warme ontvangst en ging door tot (helaas) het afscheid. Wat een vriendelijke, gastvrije en aardige mensen. Prima accommodatie, verzorgde kamers/appartement en landelijk gelegen. Als het even kan komen wij zeker weer terug!

27 reviews over Appartement Haus Tyrol in het Nederlands

Gastvrijheid en gezelligheid is haus Tyrol

Niels Fijen,
2-4-2018

Zeer gastvrij en een fantastisch gebied

Rolf Oosterhuis
6-2-2016

De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het complex is zeer ruim van opzet en alles is zeer schoon. Wij kwamen voor het skigebied van Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn (skicircus) dit ligt op 5 minuten rijden van Haus Tyrol daarom voor ons een dikke aanrader en zeker niet de laatste keer dat wij bij Wout en Shilpi

Gastvrij en goed verzorgd.

Ans Meulendijks
31-1-2016

We werden zeer hartelijk ontvangen in de kelderbar met een gezellig brandende open haard, sehr gemutlich 😊.

Heerlijk ontbijt. Schone ruime kamer, heerlijke bedden. Ruime parkeergelegenheid.

Lekker dicht in de buurt van het dorp.

Aanrader!

fam. Vogelaar
23-1-2016

Gastvrije, vriendelijke mensen, we mochten voor onze kleine een slee gebruiken helemaal gratis!!! Super lief!!

Heerlijke bedden. Mooie compacte kamers. Heerlijk genoten.

Waar Oostenrijk nog echt Oostenrijk is!

Marieke Vrijhoef
15-6-2015

Wat hebben we genoten de afgelopen 4 dagen in Haus Tyrol!Daar schijnt de "Zon"en "Gemutlichkeit" 👍staat daar hoog in het vaandel! Een mooie kamer met balkon en uitzicht op de bergen!Een heerlijk ontbijt met gekookt of gebakken Ei! Een aanrader vóór zowel de zomer als de winter!

Wij komen er zéker nog eens terug!😍

Groet Gerard en Marieke Vrijhoef

Super vakantie!

Petra
30-8-2014

Wij, Ruud, Petra en Wilfried hebben in Haus Tyrol een super vakantie gehad.

Wout en Shilpi hebben ons zeer hartelijk ontvangen na een lange vermoeiende reis met veel files... we kwamen dan ook later aan dan verwacht, maar dat was geen probleem.

We hebben veel nuttige tips gekregen wat er te doen is in de omgeving en hebben daar ook gebruik van gemaakt!

De kamers, het ontbijt, de service alles is ons zeer goed bevallen.

Dit is echt Oostenrijk!

Mooie plek om te komen.

J Veenboer
16-6-2014

Wij hebben echt van de vakantie genoten.

Goede bedden.

Ontbijt en avondeten was heel goed verzorgd.

Wij komen zeker weer terug.

Wout en Shilpi bedankt voor de gezellige week.

erg fijne skivakantie gehad. prima kamers met geode bedden. Goed uitgebreid ontbijt en relaxte sfeer van de familie die ´´thuis gevoel´´ geven. Diner was ook goed en lekker. Komen als we weer gaan skien zeker terug.

heel mooi hotel

aran kregting
21-3-2014

mooi hotel, goede ligging en hele vriendelijke eigenaren

Positieve ervaring

Patrick Willems
21-3-2014

We zijn nogal verwend de laatste jaren met een Gasthaus op 5 minuten skiën naar de gondel, maar door te laat boeken zat het vol. We boekten bij Haus Tyrol in Sankt Ulrich en wisten niet wat te verwachten.

Toen we aankwamen dacht ik 'waar zijn we nu toch beland', wat achterstallige onderhoud, minder luxe dan gewend en ver van de pistes.

Maar ondanks dat we elke dag naar de pistes moesten rijden (ongeveer 10 minuten), viel het me 100% mee. Leuke gastheer Wout die zorgt voor heerlijke gezellig muziek en een drankje en Shil die zorgt voor een heerlijke diner, maar helaas stoppen ze hiermee.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Tyrol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Tyrol in Sankt Ulrich am Pillersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Tyrol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.