Sankt Ulrich am Pillersee

We hebben een aantal aanbieders voor Sankt Ulrich am Pillersee voor je op een rij gezet:

vakanties Sankt Ulrich am Pillersee

Reviews over Sankt Ulrich am Pillersee

Sankt Ulrich am Pillersee

Peter & Nicole
    26-2-2012

Zijn niet veel in het dorp geweest, maar alles wat je voor wintersport nodig hebt is aanwezig. Grote supermarkt, bank en sportwinkel zijn aanwezig. Verder veel op de piste geweest dus kan over het dorp niet echt veel zeggen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke bestemming voor een wintersportvakantie

Jaap
    15-2-2012

Sankt Ulrich am Pillersee ligt in het Pillerseetal. Waidring, Sankt Jakob am Huas, Fieberbrun en Hochfilzen zijn de overige dorpen in het Pillerseetal. De skibus brengt je eenvoudig in een van de andere dorpen. Een perfekt gebied om uitgebreid te langlaufen. Ook de skieers komen aan redelijk hun trekken.

Gereisd Met partner in Thu Feb 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sankt Ulrich am Pillersee scoort een 7,8 uit 10, op basis van 10 reviews