Chalet Waldhäusli

Chalet info

Meer chalet info

17 reviews over Chalet Waldhäusli

• 10Henriette van Leirsberghe07-04-2015

Mooi chalet in St. Anton. Bij de piste!

Vanaf het skichalet ga je zo de piste op. Het centrum van St. Anton is op loopafstand en heel gezellig. Leuke barretjes en restaurants. Het chalet is goed verzorgd en heeft een gezellige sfeer. We boeken al meer jaren bij touroperators en zijn altijd zeer tevreden. En ook nu weer. Wij hebben het chalet al in optie staan voor volgende winter. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 10Hein de Gelder07-04-2015

Chalet echt op super locatie, bij piste

Wij hebben echt weer een super wintersport gehad in dit chalet. Alweer voor het derde jaar dat we hier boeken en het was weer top, als vanouds. Het chalet vonden wij zeer geschikt voor onze groep. We hebben ons hier uitstekend vermaakt. Claudia was onze chalet staf en zij was echt top! Naar het restaurant RosaCanina is het een klein stukje lopen en het eten is meer dan top. We hebben daar echt heerlijk gegeten. Wij bevelen dit chalet echt aan.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 4Marijke18-03-2015

Geloof de andere reviews niet!

Dit huis is totaal niet geschikt voor 10 volwassenen. 3 slaapkamers zijn prima, de andere 2 echt niet. Het is zeker 15-20 minuten lopen naar het dorp. En naar de lift is het 10 minuten lopen. De service van de chaletgirl was perfect, ontbijt heel uitgebreid en heel goed verzorgd. Maar met 10 volwassen mensen is het echt te klein. Het eten in het restaurant is goed, maar ook weer een stuk lopen. En zeker niet in het centrum. Dus als je in het centrum van St Anton wil zitten, dichtbij restaurants en de lift, moet je hier niet naartoe gaan.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Maud Tromp01-08-2014

Schitterende ligging bij piste en centrum

Vlakbij het centrum van St. Anton en ook uitstekend is de ligging bij de piste. Het huis is in werkelijkheid ruimer dan we in eerste instantie dachten. Dus dat was heel positief. Touroperator is een hele fijne organisatie. Ze geven veel aandacht en informatie. Ze nemen echt de tijd voor je als klant. Wel anders gewend bij andere grote internet reisorganisaties.

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 10R. Vincents04-04-2014

Chalet ligt echt bij de piste, zo bij de lift.

We kozen met name dit chalet omdat het dichtbij de piste zou moeten liggen volgens de reisorganisatie. Want dat is toch wel een zeldzaamheid in St. Anton. Maar het lag ook echt vlakbij de piste. Je skiet zo naar de lift. Het huis is heel goed verzorgd. Het heeft een heerlijke woonkamer, met lekkere zitbanken. We zijn verwend door de staf en komen graag weer terug. Al met al raden we dit chalet zeker aan.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 9Marco15-01-2014

Fijn chalet, goede verzorging

In dit heerlijke skichalet Waldhäusli word je goed verzorgd. 's ochtends staat je ontbijt klaar en 's middags heb je na afloop van een heerlijke dag skiën elke dag weer wat lekkers. Sieglinde, de gastvrouw, verzorgt het allemaal voor je! 's Avonds hadden we het diner bij een restaurant in de buurt. Ook geweldig!

De kamers zijn, op één na, ruim genoeg. Er zijn drie badkamers en drie toiletten. Het huis heeft veel ramen en is daardoor licht. Er is voldoende parkeergelegenheid

Op 50 meter afstand heb je de mogelijkheid om skiënd naar de skilift te glijden. Bij voldoende sneeuw kun je dicht bij het huisje komen. Anders is het ongeveer 200 meter lopen. Met dit chalets zit je aan de rand van het skigebied van st. Anton. De eerste lift brengt je wel gelijk in het midden van het skigebied. Wil je naar Lech dan is de skibus/auto noodzakelijk.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Lottie MacPhearson29-03-2013

Mooi skichalet en direct bij de piste

We hebben een heerlijke wintersport gehad. Het is een catered chalet en alles was heel goed verzorgd. Top ontbijt en heerlijk diner. We hebben de auto op de parkeerplaats bij het chalet gezet bij aankomst en hij heeft er de hele week gestaan. Skien doe je vlakbij het chalet. Je bent gelijk bij de gondelbaan. Mooier kan het niet. Het chalet ligt ook in een mooie rustige wijk. We hadden bijna de hele week zon, dus we konden op het grote terras lekker zitten met onze koffie en warme choco.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 10Nathalie van S.18-03-2013

Genoten in dit catered chalet

De ligging is geweldig. Bij de piste. Naar het chalet terugskien gaat uitstekend. Het huis is mooi, gezellig en sfeervol ingerecht. Brandschoon werd het gehouden door de chaletstaf. De chaletstaf maakt het ontbijt voor je, ruimt het op, maakt heerlijke apres-ski hapjes en doet alle huishoudelijke taken. Super geweldige formule. Het diner was heel goed en uitstekend verzorgd. We komen met winter 2013-2014 weer terug. We hoorden dat de woonkamer dan verbouwd wordt. Hij wordt groter.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9Tasjawakker 05-03-2013

Super zou zo weer gaan

Alles was super netjes en schoon geen vieze randjes of aanslag in de badkamers keuken en slaapkamers ook superschoon en ordelijk. Omgeving is leuk pistes goed en dagje Lech was ook leuk en het avond rodelen was vet! De mensen zijn heeeel vriendelijk zeker tegen de kinderen die soms erg vervelend waren! Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en lief!!

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8Rixta Schuurer25-02-2013

Modern en gastvrij Chalet voor < dan 10 personen

Leuk modern Chalet, prima wijk en locatie. Chaletstaf is zeer gastvrij en denkt met je mee. Ontbijt super verzorgd en je kunt je wensen kenbaar maken. De appeltaart en slingers voor de verjaardag van mijn zoon waren top. De middag snacks zijn verrassend en erg lekker. Jammer dat 2 van de 5 slaapkamers te klein zijn om een volwaardige tweepersoonskamer te zijn. Ook jammer dat er geen relaxruimte is, alleen maar een redelijke ontbijtplek. Eten in restaurant is prima en vooral de service en klantvriendelijkheid zijn daar erg goed. Mijn tip voor het huis is: Laat 1 slaapkamer bij de keuken vervallen en maak hier een zitruimte van zodat gasten ook lekker kunnen zitten, vergroot de resterende slaapkamer op de beneden etage. Zorg voor een grotere boiler zodat er altijd voldoende warm water is ook als er meerdere gasten tegelijkertijd onder de douche staan. Sanitair is schoon en modern, voldoende ruimte in de aparte badkamers, douches op de kamers mogen wat ruimer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

3 tips over Chalet Waldhäusli

• Rixta Schuurer, 25-02-2013 Rapporteren

Apres ski in de Mooserwirt is super gezellig. Ga ook eens met de Rendl baan naar boven, fijne pistes en een prima restaurant om te lunchen met verse salade. Ook leuk in het Rendl gebied is de ijsbar. Een dagje Lech is zeker de moeite waard. Skigebied is prima vooral voor gevorderden. Wij komen graag terug in dit mooie en gezellige gebied.

• Laan, 30-01-2013 Rapporteren

Mooserwirt en de piccadilly! Skiën in Lech!

• Tasjawakker , 05-03-2013 Rapporteren

Dagje Lech is een aanrader skiën is daar super mooi en kan gewoon op de skipas van St. Anton.

0 vragen over Chalet Waldhäusli

Chalet Waldhäusli info