Appartement Taps

Arno
25-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vanuit appartement Taps (1430mtr hoog) zit je gelijk op de piste (rood, nr.21), zo'n 400mtr verder zit je in het centrale gedeelte. Het appartement ziet er keurig uit en heeft genoeg ruimte. Bij het appartement zit een apres ski bar (Krazy Kanguruh) waar de muziek pas stopt als de laatste gasten de deur uit zijn (± 20Uur).

Gereisd Met partner in maart 2012

Super lokatie, echt gelijk op de piste!

Christine
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement, echt direct aan de rode piste, of een klein stukje lopen voor de blauwe piste. Je moet wel wat trapjes af (niet handig met de buggy!) Dorp is niet aan de lopen, maar het is echt een klein stukje op de ski's naar beneden en daarna lift omhoog en via de rode baan naar je huisje (op de terug weg) Was niet babyvriendelijk, appartement heeft geen babybedje! en je kan niet echt wandelen met de kleine. Verder ook een echt lekkere douche! Wie goed wil zitten met weinig reistijd om te gaan skieen, is het ideaal!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009
2005

Het appartement bevindt zich op de piste

Louise de WIt
6-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement bevindt zich op de piste. Je kunt zo je huisje uit en in skien. Klein stukje naar beneden skien en daar zijn de liften en skischool en winkeltjes. Geweldig. Prima appartement en service. Heel vriendelijk. De auto moet je iets verder op parkeren.

Gereisd Anders in Sat Aug 06 2005 23:32:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Taps in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Taps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.