Pension Strolz

Pension

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Strolz voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Strolz in het Nederlands

'value for money'

henk
25-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel (incl. enkele appartementen) ligt iets boven het dorp. Daardoor rustige ligging. Pistes direct vanuit hotel bereikbaar, dus geen gesjouw met ski's. Ontvangst hartelijk en professioneel. Appartement, bereikbaar met lift, is ruim, voorzien van alle gemakken én een groot balkon. Gratis WiFi in het hele gebouw. Inpandige grote ski opbergruimte. Keurige wellness, hoewel erg kleine saunaruimten en véél te heet... Prijzen zijn stevig maar gezien de ligging, accommodatie en voorzieningen zeker gerechtvaardigd.

Gereisd Met partner in maart 2014

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Strolz in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Strolz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.