Hotel Sonnbichl

• Sauna

7 reviews over Hotel Sonnbichl

• 8Ine04-09-2015

gastvriendelijk

Rustig gelegen kleinschalig hotel. Schone kamer, goed ontbijt en prima diner. Rustig gelegen aan de rand van Sankt Anton. In de zomer 20 minuten lopen naar de lift.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Jeroen05-01-2014

Geweldig hotel met uitstekend eten!

Dit is een klein maar heel knus en gezellig hotel. Het ontbijt en avondeten is geweldig en van hoog niveau. Je loopt in 10 minuten naar de Nasserein Bahn maar je kunt dit ook met de skibus doen. Deze stopt voor de deur en is er in 2 stops. Door deze ligging is het 's avonds heerlijk rustig en stil. Je kunt je auto voor de deur parkeren. Wij vonden de fam. Kometer zeer plezierig in de omgang en servicegericht.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2013

• 9St.Anton18-03-2013

goed

hotel is prima en lekker rustig 's-avonds eten is goed ligging: 2 haltes met de bus, stopt voor de deur kamer: schoon eigenaar en eigenares: die zijn het gewoon beu om altijd maar vriendelijk te zijn, maar ze geven je wel antwoord als je iets vraagt maar meer ook niet, geen tijd voor een gezellig praatje tenzij achter de bar. Voor ons geen probleem, wij kwamen om te skien en dat gaat zeker in St. Anton.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Rinus19-01-2011

Gewoon goed

Tijdens ons verblijf in september was het erg rustig in het hotel en in het dorp. Het hotel is prima, de service van hoge kwaliteit en ontbijt en diner uitstekend. We hadden wel een kleine kamer en de pech dat die alleen uitzicht had op een grauwe parkeerplaats en de muren van het naastliggende gebouw

Gereisd met partner in september 2008

• 8Lennart08-01-2011

Prima hotel voor de wintersport

Tussen kerst en oud en nieuw een week in Sonnbichl geweest. De familie Kometer is vriendelijk, de kamers zijn ruim en verzorgd. Wij verbleven op basis van halfpension, ontbijt is uitgebreid en prima als brandstof voor het skieen. Avond eten werd dagelijks gevarieerd in 4-5 gangen geserveerd, heerlijk en veel.

Sonnbichl ligt in St. Jacob, ca. 10 minuten lopen van de Nasserein skilift in St Anton. Sonnbichl heeft een deal met één van de skiverhuurders aan de piste, zodat je iedere dag al je skispullen aan de voet van de Nasserein baan bij de verhuurder kunt opslaan in een kluisje. Wij vonden het daardoor geen probleem om niet direct 'aan de piste' te zitten. Daarnaast is er ook een bushalte voor de deur die je voor de lift afzet.

Hotel heeft verder nog een knusse sauna. St Anton en het hotel zijn met de auto erg goed bereikbaar en vanuit St Anton ben je met een skibus/auto in een half uurtje in Lech, mits de pas niet is afgesloten door hevige sneeuw.

Het was top!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2010

• 10Ine19-04-2009

Uitstekend hotel.

Begin april geweest voor skivakantie. Uitstekend, sfeervol hotel. Gebouwd en ingericht in typisch Oostenrijkse stijl. Zeer goed onderhouden, alles is netjes, schoon en comfortabel. Zo ook de kamers, met standaard badjassen (voor een driesterren hotel!). De keuken is ook prima: elke ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet met voor elk wat wils en elke avond een goed en gevarieerd diner, dat ook voor de stevige eter ruim voldoende was. De skibus (en ook de bus naar Zurs en Lech) stopt pal voor de deur, dus hoewel je niet vanuit het hotel de lift in kunt, zijn de skiliften heel goed bereikbaar. Binnen tien minuten ben je bij de grote gondel en nog sneller bij de kleinere. Het hotel ligt weliswaar niet in het centrum van St. Anton, maar op loopafstand, ca tien minuten lopen. Voor ons geen enkel probleem. Kortom: een hotel dat zonder meer aan te bevelen is aan iedereen. Voor ons een adres om naar terug te keren als we weer naar St. Anton gaan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenSpeciale massages