Chalet Skichalet Falkenstein

Weer vandaag-3°-11°
Chalet Skichalet Falkenstein
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Skichalet Falkenstein voor je op een rij gezet:

3 reviews over Chalet Skichalet Falkenstein in het Nederlands

Prima chalet

Claudia,
8-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Chalet ligt aan de hoofdstraat van Sankt Anton. Winkels, restaurants, bars en skiliften op loopafstand. Basic inrichting, maar schoon en netjes. Ontbijt met genoeg keuzes.

Diner in nabijgelegen restaurant is prima verzorgd.

Gereisd met vrienden in december 2018

Chalet midden in het centrum en bij lift & piste.

Marjon Kuppers,
16-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We wilden een groot huis met onze groep vrienden midden in het centrum van Sankt Anton en toen kwamen we bij Skichalets uit. Dit chalet Falkenstein ligt midden in het dorp bij après ski, skiliften en pistes. Top gewoonweg. Het ontbijt wordt door een staf verzorgd in het chalet en we aten in een super goed restaurant, vlakbij het chalet. Hele aardige bediening en top eten.

Gereisd met vrienden in april 2018

Zeer geslaagde Wintersportvakantie

Fam. Emans,
20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Genoten van een zeer geslaagde wintersportvakantie in dit knusse Skichalet. Bij ontvangst zeer gastvrij ontvangen door een enthousiaste crew met een "lekker bakkie" waarna een duidelijke uitleg over de mogelijkheden etc volgde. Avondeten etc goed geregeld in het restaurant en ook 's ochtends heerlijke broodjes en beleg, Vooral het niet "over the top" maar gewoon ruim voldoende tot zeer goed principe beviel ons goed en nogmaals de verzorging door Claudia en Maurice waren perfect, Kortom : een aanrader voor je vakantie!

Gereisd met partner in februari 2017

Skichalets.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Skichalet Falkenstein in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Skichalet Falkenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.