Pension Schweiger

Pension
Pension Schweiger

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Schweiger voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Schweiger in het Nederlands

Kan beter, maar best aardig

Joost
29-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Oud hotel/pension, kamers zijn redelijk, kan schooner. Ontbijt was prima in orde, er was voldoende keus. Hotel ligt afgelegen van St. Anton in het Moos. Wel vlakbij de Mooserwirt! Rond het hotel weinig te doen en weinig restaurants in de buurt.

Thomas, Besitzer, 11-12-2014

Ich möchte mich für Ihre Bewertung bedanken.

Unsere Frühstückspension wurde 2013 in ein Hotel Garni umgebaut und renoviert. Unser Hotel liegt mitten auf der Skipiste etwas oberhalb von St. Anton und Mitten im Apres Ski Geschehen von St. Anton.

Wir haben 5 direkte Nachbarhäuser. Vier davon haben ein Restaurant oder eine Bar. Freut uns dass Sie es doch als ruhig und erholsam empfunden haben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Schweiger in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Schweiger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Schweiger scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.