Pension Morgensonne

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag12°1°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Morgensonne voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Morgensonne in het Nederlands

Supergastvrij en schoon appartement

L. Talsma
9-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We werden erg gastvrij ontvangen. Een mooi app. met 2 tv's, een vaatwasser, een mooie ruime badkamer. Werd elke dag keurig schoongemaakt. Compliment! Leuk detail: de dekbedden werden elke dag op een andere manier mooi op bed opgevouwen. Zelfs de toiletrol kreeg elke dag een puntvouw.

Aan de piste en op 5 min lopen van het dorp. Vlakbij de locatie waar elke woensdag de ski show wordt gehouden. En broodjes zijn voor 1800 uur te bestellen en worden rond 700 uur aan je deur gehangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Morgensonne in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Morgensonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.