Hotel Lux Alpinae

Matig

R.Hoes
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn minder enthousiast over de uitstraling van het hotel. De foto’s komen niet overeen met de werkelijkheid. We verbazen ons daarom om de reviews. Hotelgasten die we spraken konden zich ook niet vinden in de reviews en de foto’s. Het oogt armoedig en een lelijke betonnen muur siert niet het hotel of de kamers. De inrichting oogt gedateerd en de sauna is ook een sombere bedoeling met de plastic gordijntjes.

Ontbijt en avond eten is prima maar niet om uitstekend te noemen. We missen een leuke gezellige bar en er zijn vrijwel geen faciliteiten.

Waar we ons wel bij aansluiten is het vriendelijk personeel dat een visite kaartje is voor het hotel. Ook de hotelbus was fijn en bracht je continue in korte tijd naar de pistes.

Wanneer dit hotel zich niet verkoopt als 4 sterren maar bijvoorbeeld een pension dan raden we het aan. Maar we zien hier geen 4 sterrenwaardig hotel.

Alles wat je zoekt in een hotel

joris lens
14-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk en zeer aangenaam personeel.

Zeer lekker eten zowel ontbijt als diner.

Mooie gebouw: opgetrokken in beton, staal en glas, gecombineerd natuurlijke elementen waardoor het een zekere warmte uitstraalt.

Een echte aanrader

Duurdere prijsklasse maar zeker zijn prijs waard

Wat een gastvrijheid!

Annemarie
1-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Modern, comfortabel hotel met ongekend vriendelijke eigenaren en personeel voor wie geen moeite teveel is! Heerlijk ontbijt en diner. Prima kamers, m.n. aan de straatzijde met klein balkon, en eenvoudig(e) stoombad / sauna / relaxruimte.

De chauffeur van het hotelbusje brengt je ieder half uur naar/van St. Anton (wat in 10 minuten goed te lopen is, al moeten beginnende skiers dan nog een behoorlijk stukje doorlopen voor de 'groene piste', maar St. Anton is so wie so niet geschikt voor beginners).

We hebben een aantal aanbieders voor Lux Alpinae voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lux Alpinae in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lux Alpinae zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lux Alpinae scoort een 6.78 uit 10 op basis van 3 reviews.