Appartement Korona

7.7Goed

Oostenrijk, Tirol, Sankt Anton am Arlberg

Op vakantie geweest naar Korona?

7.7Goed

Tonen op kaart

8 reviews over Appartement Korona

• 8Kees01-02-2014

Qua prijs/ kwaliteit prima

Het was slikken dat het appartement in het souterrain was en dat we geen balkon hadden maar een raam van 60x100 dat uitkeek op de geparkeerde auto,s. Dat ligt echter niet aan de verhuurders maar aan touroperator die dat had moeten zeggen. Maar eerlijk gezegd maakte dat ook dat het appartement erg goedkoop was. Daardoor is de prijs/kwaliteit verhouding gewoonweg erg goed. Appartement is prima, brandschoon en voor 2 personen groot. Elk appartement heeft eigen parkeerplaats. Appartementcomplex heeft grote zeer warme kelder waar je al je spullen in kunt laten drogen. Voordeel van het souterrain is dat de grote sauna letterlijk naast de deur ligt. Eigenaar en vrouw zijn erg aardig. Bus stopt elke 10 minuten op 30 meter van het appartement. Wandelen naar St Anton in 15 minuten bergafwaards en terug pak je de bus. Skigebied is geweldig voor (redelijk) gevorderden, met veel blauw en rood. ( nergens groen)

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

• 4Paula Maris06-01-2014

Nooit meer!

Het twee tot vier persoons appartement geboekt via touroperator bleek in de kelder te zitten. Terwijl websites, ook die van hen zelf, toch iets anders suggereren. Erg donker met een enkel zeer klein raam in de woonkeuken, met uitzicht op de parkeerplaats en onderkant van de auto's. Geen raam in de slaapkamer. En het licht in de badkamer is gekoppeld aan de grote lamp in de slaapkamer. Heel fijn als je slaapt en je partner iets later naar bed wil. Bij navraag over dit laatste kwam als antwoord van de niet al te vriendelijke eigenaar: dan doe je je ogen maar weer dicht.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2013

• 8Julian10-05-2012

Lekker relaxen...

Keurig appartement. Net buiten het centrum, maar dicht bij de kabelbaan, skibus stopt praktisch voor de deur. Op reservering nog een paar keer een heerlijke massage gehad in de wellness. Fijn hoor, zo na een inspannend dagje skiën. Top skigebied trouwens en lekker sneeuwzeker.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9Patricia22-04-2012

Top appartement en skigebied!

Top appartement! Lekker ruim, en van alle gemakken voorzien. We hebben een paar keer gebruik gemaakt van de broodjesservice en dat was heerlijk. Er is ook een sauna in het complex, heerlijk na een dag op de piste. Wij zijn gemiddelde skiërs en hebben ons fantastisch verrmaakt daar in het skigebied. Kortom, zowel appartement als skigebied is een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Marco11-04-2012

Uitstekend appartement in St. Anton am Arlberg

Goed adres voor de wintersportliefhebber, want het uitdagende skigebied van St. Anton heeft vooral de gevorderde skier veel te bieden. Skibus stopt voor het appartement, dus goed te bereiken. Het gezellige, autovrije centrum van St. Anton heeft kent veel horeca en mooie winkels. Het appartement was top, inclusief magnetron, wel zo handig voor de kleinste medereizigers. Voor ontbijt kan gebruik gemaakt worden van de broodjesservice of het ontbijtbuffet.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Bas10-04-2012

Mooie accommodatie

Heerlijke skivakantie! Mooie ruime appartementen, modern ingericht. Tevens gebruik gemaakt van sauna, ideaal!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Henk10-04-2012

aanrader

Ruim comfortabel appartement dat in een rustige gedeelte van het dorp ligt. De kamers zijn netjes en ruim en de eigenaar doet er alles aan om het je naar het zin te maken.Als gevorderde skier raad ik dit gebied aan. Skibus is op 50 meter.

Gereisd met partner in december 2011

• 0robert smit23-12-2011

wat een vriendelijkheid

voor de kerst 2011 daar geweest. Heerlijk appartement met sauna en dampfbad. Grote ruime kamers. Ook mogelijkheid tot ontbijt. Zeer vriendelijke eigenaren. Staan altijd voor je klaar. Skibus op 50 meter. Let wel op: 's avonds na 7 betaal je voor bus. Skigebied is ruim maar voor beginners wat minder geschikt.

Gereisd met vrienden in december 2011

1 tip over Appartement Korona

• Kees, 01-02-2014

Pak de bus om naar Lech te gaan. Heel mooi familiegebied.

0 vragen over Appartement Korona

Appartement info