Hotel Karl Schranz

8.3Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Sankt Anton am Arlberg

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 584p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Sauna

6 reviews over Hotel Karl Schranz

• 9Annette van den Berk07-02-2011

Een aanrader!

We hebben een super-verblijf gehad in dit fijne hotel. De kamers waren zeer ruim, fris en schoon. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en ook het avondeten was goed en gevarieerd. Het personeel is opvallend vriendelijk en service-gericht. Ook het echtpaar Schranz zelf vonden wij erg vriendelijk en gezellig. Op de laatste avond was er live-muziek in het hotel en gingen we na het diner nog even gezellig aan de bar zitten. Samen met wat andere gasten, het personeel en meneer en mevrouw Schranz werd dit een leuk dansfeestje! En die knappe barman bleek ook nog goed te kunnen zingen :-). Een gezellige afsluiting van de vakantie. Zeker een aanrader. Ook was het fijn dat je auto in een afgesloten garage kon staan die van binnenuit bereikbaar was. Geen gedoe met besneeuwde auto's en bevroren ramen.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8fam. uit Limburg17-04-2008

Wij waren met de Carnaval (feb '08) in dit Hotel en we vonden het er prima. Het hotel ligt wat ver van de piste maar het busje van het hotel reed af en aan. De kamers waren prima verzorgd en het personeel was erg vriendelijk. Het eten vonden wij ook prima, echt oostenrijks dat wel maar zeker genoeg en de kinderen konden iedere dag kiezen wat ze wilden (frietjes, worstjes, spaghetti, pannekoek.....etc). Het enige minpunt was dat het zwembad te koud was. Na het skieen wil je graag in een warm bad plonsen.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in april 2008

• 8dirk en Caroline03-09-2007

leuk vakantoehotel doch aan de keuken moet dringen wat worden veranderd zowel aan de keuze als hoeveelheid !

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2007

• 7De Winter N.22-01-2007

Januari 2007. Geen te groot hotel.Het zwembad was heel net en verzorgd.Ook sauna en dampbad was ok.Verzorgde ruime kamer.Het vervoer van en naar de skiliften verliep heel vlot.(beperkte uren) Ook steeds taxibusjes beschikbaar tegen redelijke prijs.Ontbijt buffet was heel compleet maar het avondeten was soms lachwekkend door de kleine porties op het bord,een kersttomaatje in 3 gedeeld bij 1 bolletje mousse of 3halve druifjes bij een bolletje ijs.Maar wel steeds lekker.Meneer en mevrouw Schranz bezitten niet de oostenrijkse gemutlichkeit!

Gereisd in januari 2007

• 8ans15-01-2006

Het hotel ligt t.o.v. de pistes en dorp wel een stukje lopen maar er is een gratis hotelbusje wat goed geregeld is en de skibushalte is ook vlakbij. Personeel is uitstekend eten is goed. De eigenaar zelf is en wat nukkige, beroemde man.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2006