8,8

Weer vandaag4°-5°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Zangerl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Haus Zangerl in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8

We hebben hier 6 dagen geslapen op hotel kamer 4, perfecte bedden en mooie badkamer met haardroger. gratis kluisje op de slaapkamer flatscreen. heerlijk ontbijt smorgens , gekookte eieren, goede koffie. sleutelkluisje met code en toegangdeur ook met code, werkt perfect, saunagedeelte mooi, sauna, stoomcabine, infrarood en douche met zit en lig ruimte. Gratis bus tot 18.10 uur stop voor de deur, tien minuten naar de piste, parkeren voor de deur. familie is behulpzaam. rustige omgeving

Leuk appartement met skibus voor de deur!

Familie, 2-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden het 8 persoons-appartement en dat beviel prima. De slaapkamers zijn zeer ruim met ieder een wastafel. Twee badkamers met douche en toilet. De woonkamer was knus (dus best klein) vergeleken met de slaapkamers maar ook wel erg gezellig. De keuken was van alle gemakken voorzien. Beneden is er een sauna en iedere ochtend konden we gebruik maken van de broodjesservice. Heerlijk! Het echtpaar was zeer behulpzaam. Kortom een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Zangerl in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Zangerl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Zangerl scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.