Aparthotel Haus Waldheim

Geweldige accommodatie

Jasper
24-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Deze accommodatie was ver boven verwachting. Ik had me ingesteld op een verouderd en klein verblijf maar toen we het appartement binnen kwamen zagen we het gelijk. Ruim en alles zag er nieuw en netjes uit.

De badkamer is geweldig. Een heerlijke douche en heel sfeervol met de in kleur veranderende verlichting.

De bedden zijn ook geweldig. Nog beter dan thuis!

De gastvrouw vond ik ook heel erg vriendelijk (super vriendelijk!). Mocht ik ooit naar St. Anton terugkeren dan zal ik dit verblijf zeker weer boeken.

Het enige nadeel is de ligging. Het ligt bovenaan een steile weg en van het dorp naar boven lopen is zwaar, maar het is wel te doen mit je een redelijke conditie hebt.

Thuis in St. Anton

Carin
1-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen hier al velen jaren met veel plezier! Echt ons huis in de sneeuw. Kamers en appartementen zijn schoon en ruim. Heerlijk ontbijt in de ochtend. Wij kunnen niet wachten tot het ski seizoen weer is begonnnen

Prima accomodatie!

K. Dekker
16-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Haus Waldheim is echt een prima accomodatie voor het doorbrengen van een lang weekend in St. Anton! Prima bedden, goed ontbijt en prima geprijsd. Frau Spiss is zeer gastvrij. Het is inderdaad niet aan de piste, maar er wordt een ski-depot gratis aangeboden en je loopt in circa 5 minuten naar de skiliften en het centrum.

2008

Hebben van de week in het appartementen gebivakeerd

Erik Mulder
29-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hebben van de week in het appartementen gebivakeerd. Echt een knus Oostenrijks complex, ruime kamers, wat dedateerde badkamer maar weer een gezellige woonkamer en een fullsize keuken met alle benodigdheden present. Eigenaresse is super vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan je tegenover het complex en je kan makkelijk naar de lift wandelen (8 min). Hebben er gewoon echt een goed gevoel aan over gehouden!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Waldheim voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Haus Waldheim in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Haus Waldheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.