Hotel Freisleben

Hotel Freisleben

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Freisleben voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Freisleben in het Nederlands

Met vrienden

Kamers goed. Personeel erg onvriendelijk

paul
10-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers in hotel erg schoon en goede bedden. Lijkt recent een upgrade te hebben gehad.

Hotel ligt niet dicht bij het dorp, maar er is een skibus die je heen en weer brengt.

Personeel bediening en schoonmaak is erg vriendelijk.

Echter de dame die het runt is erg onvriendelijk en bot. In de avond weinig flexibel en behandeld mensen als kinderen. Daarnaast is de man die de bus naar de skilift rijdt erg onaardig.

Toen wij op zaterdag onze auto voor de ochtend wilde laten staan omdat we achter de files aan wilden rijden was dit niet mogelijk. Het was te druk en wij moesten op een betaalde parkeerplaats gaan staan.

Ip geen probleem, maar toen we terugkwamen om nog iets op te halen was de parkeerplaats leeg en wel 20 parkeerplaatsen vrij.

Service van deze twee peronen is ver te zoeken en dit verpest de locatie.

Het lijkt alsof deze twee personen erg zijn afgestompt van het werk.

Dit maakt het dat wij niet meer terug gaan. Erg jammer want het hotel en de faciliteiten zijn prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Freisleben in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Freisleben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.