Chalet Ferwall

Weer vandaag-1°-4°
Chalet Ferwall

• Ligging t.o.v. pistes9,5

50 reviews over Chalet Ferwall in het Nederlands

Uitstekend chalet, direct bij lift, piste, centrum

Halina Kramer
4-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben het fantastisch gehad in skichalet Ferwall. Het eten was heerlijk en zeer gevarieerd. Ook werd er iets anders bereid voor de kinderen. Ze vonden de staf Karlien en Richie heel lief en aardig. Ze deden alles voor ze. Het chalet is keurig netjes. De slaapkamers zijn ruim van opzet en zijn uitstekend onderhouden, zo ook alle badkamers. Alle sanitair glimt zoals je vaak in Oostenrijk ziet. We begrepen dat de eigenaar van het chalet een pietje precies is en dat hij het huis tot in de puntjes onderhoud. Dat vinden wij niet erg natuurlijk en eigenlijk hoort het ook zo te zijn. Ook de ligging is geweldig, het ligt direct bij de gondel, de piste, kinderoefenweides en direct bij het centrum, maar dan wel aan de rustige kant. Wil je de drukte opzoeken, je bent er in één stap. Wij komen deze winter weer.

Fantastische verzorging door staf

jeanny coppens
17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het huis is gedateerd, maar super schoon.

De chaletstaf was geweldig , info, eten niets is teveel

Op een hele relaxte manier.

Fantastisch dit concept. Chalet bij piste & lift.

Susette van Beynum
20-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een heel aangenaam huis. Het eten was gevarieerd en van zeer goede kwaliteit. Goed verzorgde slaapkamers, allemaal met een eigen badkamer. We voelden ons zeer thuis hier. Een hartelijk ontvangst door de staf. Handdoeken werden ook fris gewassen tijdens de week. De woonkamer is gezellig en we hebben er veel lol met elkaar gehad. Top is dat het chalet direct bij de skilift ligt en direct bij de piste. Zie zo'n gecatered chalet maar te vinden in deze topplaats.

5 sterren verblijf in een eenvoudige chalet

Heidi hoeben
14-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De chalet us eenvoudig maar gerieflijk, doch de gastheer en gastvriuw, richie en karlien zijn buitengewoon top..met hun persoonlijke frisse bruisende stijl toveren ze de chalet om tot een 5 sterrenverblijf.hun catering kan zonder meer tippen aan top restaurants, hun dagdagelijkse 'being around' is zo autentiek , aangenaam en prettig dat je overal zou willen volgen!

heerlijk eten en superlokatie

Kelly
7-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het avondeten was geweldig lekker en gevarieerd. Chalet ligt op loopafstand van het centrum van het dorp en steenworp afstand van de skiliften.

De apres ski viel ons een beetje tegen, maar met onze groep is dat niet echt een probleem. Skigebied was erg goed, jammer dat je een auto nodig hebt om in andere skidelen van hetzelfde gebied te komen.

Chalet was sterk verouderd en de skiberging rook naar vieze voeten. Alles wel goed schoon en compleet.

Chalet met super ligging, bij de lift en piste.

F. van Dooren
27-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een goed verzorgd chalet met prima voorzieningen. Brandschoon en dat vinden wij heel belangrijk. Ideaal, je boekt je eigen huis en je hebt alle luxe als in een hotel. We hebben gesmuld in Haus Ferwall. Het chalet ligt bij het centrum van St Anton en toch ook lekker rustig. Alles vlakbij in de buurt. Ook de après-ski. Echt genoeg te beleven. We gaan zeker nog een keer terug hier.

Goed chalet maar sober gezien prijs.

J. de Boer
18-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Verzorging door chaletpersoneel uitstekend. Goed ontbijt en na skien leuke drankjes.

Ook diner heel goed en vriendelijk opgediend, rekening houdend met wensen zeker wat betreft de kinderen van 2, 5 en 5 jaar.

Top vakantie. Super ligging bij lift/piste.

Renate de Jongh
20-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

De stek is uniek, zo bij de piste en lift. Het catered chalet concept is echt fantastisch. Een chalet team dat voor je kookt, de boel schoonmaakt, het ontbijt verzorgt. Ze waren ook hartstikke lief en gezellig. We zijn super verzorgd door ze. De kinderen hebben het er nog steeds over en willen graag weer terug. De kinderen konden ook eerder eten dan de ouders. Het catered chalet heeft echt een super ligging, bij de lift, bij de piste en bij het centrum. We hebben een hele fijne wintersportvakantie gehad.

Super accommodatie met fantastische staf en eten!

Floor Beekman
29-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben tijdens oud en nieuw een week met de hele familie in chalet Ferwall doorgebracht. Dit is ons bijzonder goed bevallen! Goede ligging, prima kamers, maar bovenal een fantastische staf! Marcella regelde alles perfect, met name het eten!

Uitstekend verblijf in Chalet Ferwal.

Pascal Emmel
2-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging van het chalet is super! Bij lift, piste en in St. Anton. De après-ski is heel gezellig. De Mooserwirt is dé tent en daar kan je met ski's zo komen. Daar wordt echt een feestje gebouwd. Wij kiezen voor een catered chalet omdat we echt zelf niets meer hoeven te doen. Geen boodschappen meer, geen ontbijt meer te hoeven maken en niet meer te koken. Wij hebben daar in ieder geval geen zin meer in om dat allemaal te regelen en te doen. Gezellig met elkaar in het chalet en natuurlijk het heerlijke eten. Staf en touroperator bedankt.

Skichalets.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Ferwall in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Ferwall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.