Hotel Ehrenreich

9.3Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Sankt Anton am Arlberg

Op vakantie geweest naar Ehrenreich?

9.3Fenomenaal

• 9.5Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

4 reviews over Hotel Ehrenreich

• 10Esmee28-12-2015

Top hotel

Afgelopen week met heel de familie (11 personen) in hotel Ehrenreich verbleven. Een typisch Oostenrijks ingericht hotel. Erg vriendelijke gastvrouw. Zowel de kamers als de gangen keurig schoon. Beneden bevindt zich een restaurant, maar als hotel gasten aten wij boven. Wel is er de mogelijkheid om beneden in de bar wat te drinken. Dochter van de gastvrouw en haar vader werken hier. Beneden is een skidepot en de gondels zijn op 2 min afstand van het hotel. Nadeel is dat er geen parkeerplaatsen zijn die bij hotel Ehrenreich horen, echter wel van omliggende hotels en hier kun je voor korte duur ook wel gebruik van maken (in en uit laden van spullen). Verder was het eten heerlijk.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9ak klaver02-01-2014

Zeker voor herhaling vatbaar

Wij hebben afgelopen wintersport geslapen in Hotel Enhrenreich en komen hier zeker terug. Kamers waren schoon, netjes met hele lekkere bedden. Vriendelijke dame ( eigenaar?) die iedere ochtend vraagt hoe het gaat. Ontbijt prima, zelfs op dag van vetrek om 6;00 uur ontbijt voor ons klaar gemaakt. Wij zijn veel gewend, maar vonden dit prijs/ kwaliteit verhouding zeer goed!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 9Diana28-01-2013

prima ligging t.o. pistes mooi hotel

Dit is een mooi hotel, dicht bij de 2 gondels 70 m ongeveer 2 min. lopen. De kamers : de kleine 2 pers. kamer is op zich prima, klein maar alles staat er in incl. 2 gemakkelijke stoelen, nadeel bed staat in een hoek tegen de muur , mooie ruime badkamer. de luxe kamers zijn erg ruim en mooi met een bank en ruim zitje en groot 2 pers. bed, echter sommige luxe kamers hebben een hele kleine badkamer ongeveer 2 x 2 met een douche in de hoek en er pal naast aan de ene kant een toilet en aan de andere kant een wastafel. de badkamer is eigenlijk te klein om je af te drogen je staat tussen toilet en wastafel. Het ontbijt is uitstekend er ontbreekt niets. Diner is 4 gangen menu : voorgerecht, salade buffet , keuze uit vlees/vis of vegetarisch en nagerecht. skiruimte heel goed apart skies en apart schoenen ruimte die verwarmd is, met makkelijke banken om op zitten. Personeel erg vriendelijk. Eigenaresse is vriendelijk en correct, hotel sfeervol ingericht , maar er is weinig sfeer.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Karlijn23-01-2009

Geweldig!

We zijn met Oud en Nieuw naar Hotel Ehrenreich gegaan. Er waren op internet niet veel beoordelingen te vinden dus we wisten ook niet wat ons te wachten stond. Het was in 1 woord geweldig. De ligging is perfect, 5 minuten lopen van de liften en het dorp. Het is eten is erg goed, zowel ontbijt als diner! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn recent gerenoveerd en werden dagelijks goed schoongemaakt. Een mega aanrader dus!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2008

1 tip over Hotel Ehrenreich

• Diana, 28-01-2013 Rapporteren

luxe kamer 26 heeft ligbad, aparte douche en toilet, is zeer ruim. k 24 mooi ruim en ruime badkamer k 22 en k 23 mooi ruim maar kleine badkamer zie boven

0 vragen over Hotel Ehrenreich

Hotel Ehrenreich info