Hotel Ehrenreich

Top hotel

Esmee
28-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen week met heel de familie (11 personen) in hotel Ehrenreich verbleven. Een typisch Oostenrijks ingericht hotel. Erg vriendelijke gastvrouw. Zowel de kamers als de gangen keurig schoon. Beneden bevindt zich een restaurant, maar als hotel gasten aten wij boven. Wel is er de mogelijkheid om beneden in de bar wat te drinken. Dochter van de gastvrouw en haar vader werken hier. Beneden is een skidepot en de gondels zijn op 2 min afstand van het hotel. Nadeel is dat er geen parkeerplaatsen zijn die bij hotel Ehrenreich horen, echter wel van omliggende hotels en hier kun je voor korte duur ook wel gebruik van maken (in en uit laden van spullen). Verder was het eten heerlijk.

Zeker voor herhaling vatbaar

ak klaver
2-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben afgelopen wintersport geslapen in Hotel Enhrenreich en komen hier zeker terug. Kamers waren schoon, netjes met hele lekkere bedden.

Vriendelijke dame ( eigenaar?) die iedere ochtend vraagt hoe het gaat. Ontbijt prima, zelfs op dag van vetrek om 6;00 uur ontbijt voor ons klaar gemaakt. Wij zijn veel gewend, maar vonden dit prijs/ kwaliteit verhouding zeer goed!

prima ligging t.o. pistes mooi hotel

Diana
28-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is een mooi hotel, dicht bij de 2 gondels 70 m ongeveer 2 min. lopen.

De kamers : de kleine 2 pers. kamer is op zich prima, klein maar alles staat er in incl. 2 gemakkelijke stoelen, nadeel bed staat in een hoek tegen de muur , mooie ruime badkamer.

de luxe kamers zijn erg ruim en mooi met een bank en ruim zitje en groot 2 pers. bed, echter sommige luxe kamers hebben een hele kleine badkamer ongeveer 2 x 2 met een douche in de hoek en er pal naast aan de ene kant een toilet en aan de andere kant een wastafel. de badkamer is eigenlijk te klein om je af te drogen je staat tussen toilet en wastafel.

Het ontbijt is uitstekend er ontbreekt niets.

Diner is 4 gangen menu : voorgerecht, salade buffet , keuze uit vlees/vis of vegetarisch en nagerecht.

skiruimte heel goed apart skies en apart schoenen ruimte die verwarmd is, met makkelijke banken om op zitten.

Personeel erg vriendelijk.

Eigenaresse is vriendelijk en correct, hotel sfeervol ingericht , maar er is weinig sfeer.

Geweldig!

Karlijn
23-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn met Oud en Nieuw naar Hotel Ehrenreich gegaan. Er waren op internet niet veel beoordelingen te vinden dus we wisten ook niet wat ons te wachten stond. Het was in 1 woord geweldig. De ligging is perfect, 5 minuten lopen van de liften en het dorp. Het is eten is erg goed, zowel ontbijt als diner! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn recent gerenoveerd en werden dagelijks goed schoongemaakt. Een mega aanrader dus!

We hebben een aantal aanbieders voor Ehrenreich voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ehrenreich in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ehrenreich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ehrenreich scoort een 9.44 uit 10 op basis van 4 reviews.