Hotel Brunnenhof

9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Brunnenhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Brunnenhof in het Nederlands

Een knus 4* hotel

Anita
27-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Brunnerhof heeft 9 kamers.

Het diner is voortreffelijk maar duurt wel erg lang. Dit omdat iedereen tegelijk in de eetkamer zit.

Het hotel is gebouwd in een voormalige boerderij die 300 jaar oud is. Enkele authentieke dingen zijn nog aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brunnenhof in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brunnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brunnenhof scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.