Chalet Angelina

Chalet Angelina
8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

24 reviews over Chalet Angelina in het Nederlands

Bij de piste. Je skiet zo naar de gondelbaan.

Sjoerd van Duinen,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Enorm genoten van onze wintersportvakantie in dit chalet. Het ligt heel mooi ook, vlakbij de piste. Je skiet zo naar de gondelbaan en je bent meteen in het Arlberg gebied.

Het was top hier. Mooi huis en goed verzorgd alles

Nynke van Avermaete,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig was het weer met elkaar. We gaan met een hele club altijd op winter- en zomervakantie. Het is een fijn chalet. Het was wel jammer dat een keer de liften door een sneeuwstorm dicht moesten. Maar goed, dat mocht de verdere pret niet drukken. We komen graag weer terug in dit huis.

Waren met jonge kinderen. Erg gezellig.Super huis.

Manoesch Jolmers,
  • Ligging t.o.v. pistes10

Waren in chalet Angelina van de winter met een paar families met kinderen. Het is een zeer geschikt huis hiervoor. Lekker ruim. We hebben het heel leuk gehad met elkaar en genoten van dit concept.

Skichalets.nl

Mooi chalet vlakbij de piste en lift.

Frank Tuitert,
16-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben genoten van onze wintersport in St. Anton. St. Anton heeft voor elk wat wils. Top skigebied en sneeuwzeker en de plaats zelf is heel mooi en gezellig. Als je van après-ski houdt zit je ook hier helemaal op je plek. Het chalet is mooi, netjes en goed verzorgd. De chaletstaf was super. Heerlijk gegeten ook. Het chalet ligt prachtig op een kleine afstand van het centrum en dichtbij de pistes en lift. Wij bevelen deze organisatie zeer aan.

Fijn groot chalet. Bij piste en lift. Eten top!

Dorenda van Bemmelen,
28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en groot chalet. Twee grote woonkamers met flatscreen TV's. Kids vonden dit ideal. Het skichalet is bij de piste. Je skiet gelijk naar de gondelbaan en je bent meteen in het Arlberg skigebied. Echt een super geode locatie. De staf kan geweldig koken. Onze complimenten. We kunnen kort en krachtig zijn, het was een geweldige wintersport.

Geweldig concept. Écht vakantie.

Lotte Niepoort,
18-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zo'n acht jaar geleden waren we ook met touroperator op wintersport geweest. Toen zaten we in een catered ski chalet in Frankrijk in Val d'Isère. Het was toen al zeer goed bevallen en nu dus tien jaar later hebben we weer geboekt bij ze en het was weer super! We hadden in de tussenliggende periode onze wintersport in hotels en appartementen doorgebracht, maar we zijn nu toch écht weer verkocht aan een catered chalet. Doordat alles voor je geregeld wordt heb je écht vakantie. In een appartement blijf je toch bezig tijdens je vakantie en dat hebben wel gezien. Over het chalet kunnen kort en bondig zijn. Het is een uitstekend huis op een goede locatie. Je bent zo op de piste en bij de liften. Er zijn vlakbij het chalet ook beginnerspistes met sleepjesliften. Onze kinderen hebben daar skiles gehad. Oh ja, het verblijf in zo'n catered chalet is ook ideaal als je met jonge kinderen bent zoals wij. De staf maakt heerlijke kindermenu's voor ze en de kinderen konden ook eerder eten dan wij.

Ruim chalet vlakbij piste, gondelbaan en centrum!

Hélène Driessen,
18-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed bevallen. We hebben hier onze wintersportvakantie doorgebracht met een grote groep vrienden. Het is een zeer ruim huis en een heel fijn en plezierig huis om met een groep te huren. De eetkamer is warm en gezellig en heeft een buitenterras met prachtig uitzicht. De omgeving is schitterend waar het chalet ligt. Heel fijn vonden wij ook dat je vlakbij het chalet naar de gondelbaan kunt skiën. We willen ski chalets bedanken voor alle goede verzorging. Het ontbijt, de diners de verzorging van de drankjes, alles was perfect geregeld. Volgend jaar gaan we er weer heen.

Uitstekend! Roos en Jeroen bedankt!

van Dijk,
6-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geen ski in/out!

Mooi, netjes en schoon chalet.

Super gastvrouw en gastheer!

lekker eten en drinken

dus geen zorgen en lekker genieten!

Wij hebben een week vakantie gevierd in St Anton. Ons verblijf in Brunelle maakte de vakantie extra leuk! Roos en Jeroen zijn uitstekende gastheer/vrouw. Het appartement is schoon, opgeruimd en het ontbijt en diner erg goed verzorgd. Verbinding met de gondel is prima omdat er 2 keer per uur een skibus voor de deur vertrekt. Er is (ook met dal afdaling) geen sprake van ski in/out.

Mooi chalet, dus een echte aanrader

Verena Schouten,
29-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat leuk dat je na zo'n reis heel aardig wordt ontvangen door de chaletstaf. Van te voren hadden we al mailcontact met ze en dan als je aankomt word je heel hartelijk welkom geheten met een drankje en een hapje. Net als in een hotel zal ik maar zeggen, maar dan op een kleinschalige manier. Het was onze eerste keer in een catered ski chalet en we hebben het echt geweldig gehad. Het huis heeft alles, goed verzorgde slaapkamers, een fijne eetkamer, splinternieuwe flatscreens overal, locatie niet ver van de piste en liften. We hebben afgelopen weekend een soort van wintersportreünie gehad bij vrienden thuis die ook mee waren en de hele bubs is er weer uitgekomen voor volgend jaar en taratarata de conclusie is: "weer dit fantastische chalet".

geweldige gastvrijheid

Martha,
26-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Roos en Jeroen koken fantastisch en zorgen voor een super relaxte sfeer.

Het chalet is prima maar ligt niet dichtbij de piste, ski in en out is onmogelijk.

Je moet ca 10 minuten naar de lift lopen of de skibus nemen.

Skichalets.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Angelina in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Angelina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.