Chalet Angelina

Meer chalet info
Tonen op kaart

31 reviews over Chalet Angelina

• 10fam. Wijnveen06-01-2020

Alles klopte, wij vonden het een feestje.

Huis ligt mooi centraal en is voorzien van veel nette ruime kamers. De staf Charlotte en Boris zijn uitstekend geschikt voor dit werk. Ondanks dat wij met 17 personen als gezin waren was hen niets te veel. Het huis was altijd keurig schoon en opgeruimd. Ook hielden zij rekening met wensen van de kleintjes. De maaltijden door hen bereid waren een feestje en de sfeer met hen was heel gezellig en vooral open. Om kort te gaan we kijken als gezin er heel mooi op terug.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2018
    9Sjoerd van Duinen02-08-2018

Bij de piste. Je skiet zo naar de gondelbaan.

Enorm genoten van onze wintersportvakantie in dit chalet. Het ligt heel mooi ook, vlakbij de piste. Je skiet zo naar de gondelbaan en je bent meteen in het Arlberg gebied.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Nynke van Avermaete02-08-2018

Het was top hier. Mooi huis en goed verzorgd alles

Gezellig was het weer met elkaar. We gaan met een hele club altijd op winter- en zomervakantie. Het is een fijn chalet. Het was wel jammer dat een keer de liften door een sneeuwstorm dicht moesten. Maar goed, dat mocht de verdere pret niet drukken. We komen graag weer terug in dit huis.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Manoesch Jolmers02-08-2018

Waren met jonge kinderen. Erg gezellig.Super huis.

Waren in chalet Angelina van de winter met een paar families met kinderen. Het is een zeer geschikt huis hiervoor. Lekker ruim. We hebben het heel leuk gehad met elkaar en genoten van dit concept.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 10Frank Tuitert16-07-2018

Mooi chalet vlakbij de piste en lift.

We hebben genoten van onze wintersport in St. Anton. St. Anton heeft voor elk wat wils. Top skigebied en sneeuwzeker en de plaats zelf is heel mooi en gezellig. Als je van après-ski houdt zit je ook hier helemaal op je plek. Het chalet is mooi, netjes en goed verzorgd. De chaletstaf was super. Heerlijk gegeten ook. Het chalet ligt prachtig op een kleine afstand van het centrum en dichtbij de pistes en lift. Wij bevelen deze organisatie zeer aan.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 10Dorenda van Bemmelen28-02-2018

Fijn groot chalet. Bij piste en lift. Eten top!

Mooi en groot chalet. Twee grote woonkamers met flatscreen TV's. Kids vonden dit ideal. Het skichalet is bij de piste. Je skiet gelijk naar de gondelbaan en je bent meteen in het Arlberg skigebied. Echt een super geode locatie. De staf kan geweldig koken. Onze complimenten. We kunnen kort en krachtig zijn, het was een geweldige wintersport.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Lotte Niepoort18-04-2017

Geweldig concept. Écht vakantie.

Zo'n acht jaar geleden waren we ook met touroperator op wintersport geweest. Toen zaten we in een catered ski chalet in Frankrijk in Val d'Isère. Het was toen al zeer goed bevallen en nu dus tien jaar later hebben we weer geboekt bij ze en het was weer super! We hadden in de tussenliggende periode onze wintersport in hotels en appartementen doorgebracht, maar we zijn nu toch écht weer verkocht aan een catered chalet. Doordat alles voor je geregeld wordt heb je écht vakantie. In een appartement blijf je toch bezig tijdens je vakantie en dat hebben wel gezien. Over het chalet kunnen kort en bondig zijn. Het is een uitstekend huis op een goede locatie. Je bent zo op de piste en bij de liften. Er zijn vlakbij het chalet ook beginnerspistes met sleepjesliften. Onze kinderen hebben daar skiles gehad. Oh ja, het verblijf in zo'n catered chalet is ook ideaal als je met jonge kinderen bent zoals wij. De staf maakt heerlijke kindermenu's voor ze en de kinderen konden ook eerder eten dan wij.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 9Hélène Driessen18-04-2017

Ruim chalet vlakbij piste, gondelbaan en centrum!

Zeer goed bevallen. We hebben hier onze wintersportvakantie doorgebracht met een grote groep vrienden. Het is een zeer ruim huis en een heel fijn en plezierig huis om met een groep te huren. De eetkamer is warm en gezellig en heeft een buitenterras met prachtig uitzicht. De omgeving is schitterend waar het chalet ligt. Heel fijn vonden wij ook dat je vlakbij het chalet naar de gondelbaan kunt skiën. We willen ski chalets bedanken voor alle goede verzorging. Het ontbijt, de diners de verzorging van de drankjes, alles was perfect geregeld. Volgend jaar gaan we er weer heen.

• 8van Dijk06-04-2017

Uitstekend! Roos en Jeroen bedankt!

Geen ski in/out! Mooi, netjes en schoon chalet. Super gastvrouw en gastheer! lekker eten en drinken dus geen zorgen en lekker genieten!

Wij hebben een week vakantie gevierd in St Anton. Ons verblijf in Brunelle maakte de vakantie extra leuk! Roos en Jeroen zijn uitstekende gastheer/vrouw. Het appartement is schoon, opgeruimd en het ontbijt en diner erg goed verzorgd. Verbinding met de gondel is prima omdat er 2 keer per uur een skibus voor de deur vertrekt. Er is (ook met dal afdaling) geen sprake van ski in/out.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 9Verena Schouten29-03-2017

Mooi chalet, dus een echte aanrader

Wat leuk dat je na zo'n reis heel aardig wordt ontvangen door de chaletstaf. Van te voren hadden we al mailcontact met ze en dan als je aankomt word je heel hartelijk welkom geheten met een drankje en een hapje. Net als in een hotel zal ik maar zeggen, maar dan op een kleinschalige manier. Het was onze eerste keer in een catered ski chalet en we hebben het echt geweldig gehad. Het huis heeft alles, goed verzorgde slaapkamers, een fijne eetkamer, splinternieuwe flatscreens overal, locatie niet ver van de piste en liften. We hebben afgelopen weekend een soort van wintersportreünie gehad bij vrienden thuis die ook mee waren en de hele bubs is er weer uitgekomen voor volgend jaar en taratarata de conclusie is: "weer dit fantastische chalet".

0 tips over Chalet Angelina

0 vragen over Chalet Angelina