Gasthof Brunnerhof

Gasthof Brunnerhof

4.8Matig

Oostenrijk, Tirol, Rinn

Op vakantie geweest naar Brunnerhof?

4.8Matig

Gasthof info

Meer gasthof info

6 reviews over Gasthof Brunnerhof

• 3Engels18-03-2015

Niet doen

Kamers zijn slecht en vies, eten kan er net mee door. In het dorp is helemaal niets te doen.

Gereisd met partner in januari 2015

• 6G.koldenhof14-03-2015

Eten oké..hotel verouderd.

Hotel ligt in dorp gehorig.Fijn dicht bij het skigebied en daar kwamen wij voor.Wij waren veel te vroeg in het hotel geen enkel punt mochten er al gebruik van maken.Personeel geen problemen mee gehad hoor,zelfs hand gehad bij weggaan.Geen behoefte aan uitgaan s avonds wij met ons gezin.Eten ontbijt warm eten ruim voldoende hoor.Inderdaad rook lucht overal.Raam open gezet.Wij sliepen daar alleen en douchen..Als je er niet veel bent is dit oké voor dit geld.Alleen die rook bah.Volgens ons in de buurt weinig uitgaansgelegenheden...voor ons niet nodig

Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

• 2Otto en Ineke05-02-2015

Onvriendelijk rookhok!

Bazin zeeeeer onvriendelijk, trekt pen uit je handen, niet snel genoeg schrijven.!rook vreselijk.kamer armoedig en klein, gordijn half dicht, kast in hoek niet te gebruiken,herrie, afschuwelijk! In eetzaal met Polen in zeer kleine ruimte, zeer ongezellig. prijs aantrekkelijk , de rest niet!

Gereisd met partner in januari 2015

• 5Sylvie Steeno28-12-2014

Heel dubbel gevoel ...

Ik ben iemand die tussen de regels leest bij recensies. Je hebt altijd wel mensen die zeuren over onbenulligheden. Ach .. het putje van onze douche was degoutant vuil. Kan ons dat wat schelen. De bedoeling is toch dat je hele dagen gaat skiën en amper op je kamer vertoeft. Maar ... Wij als niet rokers (nochtans 10 jaar geleden nog allebei stevige rokers) hadden er echt een probleem mee dat iedereen beneden in het café naar hartelust mag roken. Daar gaat ons plezier om na een hele dag skiën een aperitiefje te nemen aan de bar. Je wordt er gewoon vergast. Dus dan maar naar de kamer. Tja ... Om dan vervolgens in een kamertje naast het café ons avondmaal te nuttigen. Veel zin om daarna nog iets te drinken heb je dan ook niet meer. Ondertussen heeft de heerlijke geur van sigaretten de kamer bereikt! Met als gevolg dat je totaal kapot de slaap niet kan vatten wegens verstopping van je luchtwegen :-). Als ik het nu lees moet ik er zelf om lachen. Maar sorry ... Ons zien ze daar niet meer.

Gereisd met partner in december 2014

• 5Fam Bossaert07-03-2014

Geen aanbeveler

Hotel is verouderd, lange tijd geen onderhoud gepleegd. We hadden voor de betaalde kosten geen luxe hotel verwacht maar wat erg tegenviel was de onvriendelijke houding van de eigenares. Met een grauw en een snauw werden we ontvangen. Verder werd er bijzonder veel gerookt in de stube wat zorgt voor een penetrante rooklucht in het hele hotel. Hier hebben we echt last van gehad. Hotel schreeuwt om een verfje. Gingen vaak bij Gasthof de Post langs om wat te eten/drinken, groot verschil qua service/netheid.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

• 8Eric30-12-2013

Prijs kwaliteit is dit een goed hotel,vriendelijk,proper,eten valt ook nog mee zowel 's morgens als 's avonds,is ook wat rustig gelegen.skipas was inbegrepen in prijs maar als je het skiegebied zag dan weet je ook al waarom.

Gereisd met partner in januari 2013

Gasthof Brunnerhof info