Hotel Almhof Lackner

8,7

• Ligging t.o.v. pistes7,8

5 tips over Hotel Almhof Lackner

J.H. Ferwerda, 23-8-2014
Hotel ligt centraal en er zijn veel veel verschillende excursie mogelijkheden.
J.Zandee, 8-6-2014
De schraubenwasserfal een bezienswaardigheid, te vinden bij de laatste parkeerplaats bij de liften in Hintertux.
Fam Verstappen, 16-7-2013
Zeker doen Schlegersee, Zillergrundsee, Wolfsklamm. Gezellig Oostenrijks is Rattenberg.

We hebben een aantal aanbieders voor Almhof Lackner voor je op een rij gezet:

kiepaar, 9-2-2013

- Rokers zijn welkom aan elke bar in Oostenrijk

- wil je skimateriaal huren kan dat iets verder in het dorp, dit is wat goedkoper dan aan het dalstation.

Maar mocht je schade hebben of iets willen vervangen, kan je best die aan het station nemen. Boven - aan de piste - is er dan ook een service.

Aan het dalstation kan je ook tegen een kleine vergoeding je materiaal opbergen, dan hoef je niet te sleuren met je materiaal in de bus.

Natascha, 2-1-2013
Vlakbij het hotel is de skipiste waar goede parkeergelegenheid is.

We hebben een aantal aanbieders voor Almhof Lackner voor je op een rij gezet: