Hotel Almhof Lackner

geweldig goed verzorgend hotel

Eric Lucassen,
2-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Top hotel, geweldig ontbijt met voldoende keuze en het avond eten was ook uitstekend, de bediening was ook zeer correct. De kamers waren zeer ruim en netjes.

Zeker 4 sterren waardig dit hotel.

Aangenaam hotel

Jan,
5-10-2017

Dit hotel geboekt via touroperator (aanbieding in promotie). Dit hotel is zeer goed meegevallen. Ruime kamer, uitgebreid ontbijt, dat zelfs tot op de laatste minuten nog werd aangevuld indien nodig. De kamer kon perfect verduisterd worden. Lekker eten s'avonds.

fantassties verblijf

Vanhoecke,
2-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

vriendelijke ontvangst,zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.morgen maal als ook het avondmaal zeer lekker en genoeg.Kamers ruim en mooi,word dagelijks gepoetst.zeer goede ligging om uitstappen te doen.Kortom er zijn geen opmerkingen.

Goed Hotel zeker een aanrader

Corrie en John,
14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is super personeel is uitstekend het eten is ook zeer goed. Mooie kamers schoon en netjes.zeker een aanrader.

Super goed hotel , een aanrader !

Ger en Irene,
12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel , we zijn hier heel goed ontvangen , eigenaars zijn top . De bediening is voortreffelijk en vriendelijk. Het eten is top en ook gevarieerd . Overal in het hotel is Wi-Fi . De kamers zijn mooi en schoon en de bedden heel goed . In een woord ......een top hotel !!

Prima hotel!

Fam. Guit,
5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prima hotel, centraal gelegen in het Zillertal. Goede uitvalsbasis voor dagtrips in de buurt.

Helaas door wateroverlast in de kelder was het zwembad lastig bereikbaar.

Erg vriendelijk personeel. Jammer dat er 's avonds niets georganiseerd werd, daarom erg rustig in de bar.

Een bezoek is eker voor herhaling vatbaar!

Gemoedelijk Hotel!

Jaap de Graaf,
22-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

We kunnen zeggen dat we tevreden terugkijken op dit hotel. Alles is gemoedelijk.Eten is goed. Eigenaar/Eigenaresse met gezin eet gewoon mee in de eetzaal en had ook altijd een woordje voor je over. Bediening en Receptionisten ook altijd in voor een lach en praatje. Kortom gezelligheid! Kamers zijn prima verzorgt en netjes. Zwembad is wel wat aan het verouderen. Overigens was er in het hele Hotel gratis Wifi. Toen we vertelden dat we volgend jaar de fietsen mee wilden nemen werd er gelijk aangeboden om ze in de schuur te zetten daar. Kortom, we komen zeker terug!

• Ligging t.o.v. pistes8

Ik weet niet wat ik niet goed zou kunnen zeggen. Alles was weer zeer goed.Wilden in 2016 terug keren met reisorganisatie maar die bied dat hotel niet meer aan. Hebben dan maar rechtstreeks met hotel zelf geboekt en komt niet duurder uit. En vlotte regeling zonder probleem.Dus keren terug naar dit hotel in aug 2016 voor 14 dagen en dit voor de zesde maal.Zullen daar dan boeken reeds voor het jaar 2017.

Familie Pauwels Assenede B
15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was super ,zijn zeer tevreden naar huis toegegaan,Komen volgend jaar zeker terug !!!!!

Goede uitvalsbasis om het Zillertal te ontdekken aan een democratische prijs. Vriendelijk personeel en alles naar wens.

Jammer van het weer, maar zelfs dat heeft ons niet belet om een zeer ontspannende reis te hebben.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almhof Lackner in Ried im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almhof Lackner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.