Hotel Almhof Lackner ***

• Ligging t.o.v. pistes7,6

40 reviews over Hotel Almhof Lackner in het Nederlands

Aangenaam hotel

Jan, 5-10-2017

Dit hotel geboekt via touroperator (aanbieding in promotie). Dit hotel is zeer goed meegevallen. Ruime kamer, uitgebreid ontbijt, dat zelfs tot op de laatste minuten nog werd aangevuld indien nodig. De kamer kon perfect verduisterd worden. Lekker eten s'avonds.

fantassties verblijf

Vanhoecke, 2-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

vriendelijke ontvangst,zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.morgen maal als ook het avondmaal zeer lekker en genoeg.Kamers ruim en mooi,word dagelijks gepoetst.zeer goede ligging om uitstappen te doen.Kortom er zijn geen opmerkingen.

Goed Hotel zeker een aanrader

Corrie en John, 14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is super personeel is uitstekend het eten is ook zeer goed. Mooie kamers schoon en netjes.zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Almhof Lackner voor je op een rij gezet:

Super goed hotel , een aanrader !

Ger en Irene, 12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel , we zijn hier heel goed ontvangen , eigenaars zijn top . De bediening is voortreffelijk en vriendelijk. Het eten is top en ook gevarieerd . Overal in het hotel is Wi-Fi . De kamers zijn mooi en schoon en de bedden heel goed . In een woord ......een top hotel !!

Prima hotel!

Fam. Guit, 5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prima hotel, centraal gelegen in het Zillertal. Goede uitvalsbasis voor dagtrips in de buurt.

Helaas door wateroverlast in de kelder was het zwembad lastig bereikbaar.

Erg vriendelijk personeel. Jammer dat er 's avonds niets georganiseerd werd, daarom erg rustig in de bar.

Een bezoek is eker voor herhaling vatbaar!

Gemoedelijk Hotel!

Jaap de Graaf, 22-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

We kunnen zeggen dat we tevreden terugkijken op dit hotel. Alles is gemoedelijk.Eten is goed. Eigenaar/Eigenaresse met gezin eet gewoon mee in de eetzaal en had ook altijd een woordje voor je over. Bediening en Receptionisten ook altijd in voor een lach en praatje. Kortom gezelligheid! Kamers zijn prima verzorgt en netjes. Zwembad is wel wat aan het verouderen. Overigens was er in het hele Hotel gratis Wifi. Toen we vertelden dat we volgend jaar de fietsen mee wilden nemen werd er gelijk aangeboden om ze in de schuur te zetten daar. Kortom, we komen zeker terug!

voor de vijfde maal geweest en weer zeer te vreden

Vanhoecke A, 4-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik weet niet wat ik niet goed zou kunnen zeggen. Alles was weer zeer goed.Wilden in 2016 terug keren met reisorganisatie maar die bied dat hotel niet meer aan. Hebben dan maar rechtstreeks met hotel zelf geboekt en komt niet duurder uit. En vlotte regeling zonder probleem.Dus keren terug naar dit hotel in aug 2016 voor 14 dagen en dit voor de zesde maal.Zullen daar dan boeken reeds voor het jaar 2017.

Familie Pauwels Assenede B, 15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was super ,zijn zeer tevreden naar huis toegegaan,Komen volgend jaar zeker terug !!!!!

Goede uitvalsbasis om het Zillertal te ontdekken aan een democratische prijs. Vriendelijk personeel en alles naar wens.

Jammer van het weer, maar zelfs dat heeft ons niet belet om een zeer ontspannende reis te hebben.

Mooi Hotel, vriendelijk personeel,lekker eten.

Marjo Huntjens-Puts, 21-9-2014

Hotel in 1e region van het Zillertal, centraal gelegen voor zowel het Zillertal als Inntal of Achensee. Mooi hotel, grote kamers, netjes onderhouden, vriendelijk personeel en het eten is goed. Keuze uit meerdere menu's, saladebuffet om zelf te kiezen. Er is een klein zwembad en een sauna, niet groot maar wel lekker na een dag wandelen om nog even te relaxen. Wij hadden een kamer met wifi, verder was er alleen in de hal en bar wifi. Neem geen kamer naast de lift want dat is best gehorig .Een prima hotel waar we graag nog naar terug zullen komen. Innsbruck,Rattenberg,Schwarz,Kufstein,,Hintertuxgletscher,Krimmlwasserfal,Achensee, mountainbiken en wandelen allemaal binnen handbereik.

We hebben een aantal aanbieders voor Almhof Lackner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almhof Lackner in Ried im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almhof Lackner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Almhof Lackner scoort een 8.68 uit 10 op basis van 40 reviews.