Gasthof Klause

Gasthof Klause

8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Reutte

Op vakantie geweest naar Klause?

8Fantastisch

Gasthof info

Meer gasthof info

5 reviews over Gasthof Klause

• 2019
    8Martien van de Sande24-01-2019

Perfecte ligging voor bezoek van de Highline 179.

Wij wilden graag over de Highline 179 (de hangbrug in Reutte over de B179) lopen. Gasthof Klause ligt recht onder de brug en naast het ticketbureau. Wij hadden een nette 2-persoons kamer met balkon en uitzicht op de brug. Uitgebreid en goed ontbijtbuffet was in restaurant Salzstadl aan de overzijde va de straat, waar ook de hotelreceptie gevestigd is.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Remco te Lintelo07-08-2018

Geweldig voor zowel met of zonder kinderen

Wij zijn hier 2 dagen geweest voor onze door reis naar Italië gardameer en vonden het geweldig. Omgeving is adembenemend. Je kunt er heerlijk wandelen en zwemmen in het heldere meer Plans see. Boven ons hotel hangt de grootste loopbrug van Europa, echt de moeite waard dus voor een doorreis naar Italië

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Ilona Wassink27-07-2016

Super leuk ook voor de kinderen!

Mooie kamer met 2 persoonsbed en aparte kamer wederom met tweepersoonsbed met eettafel en 2 tv's. Direct onder de highline (langste voetgangersbrug ter wereld) te bereiken via mooie wandeling van ongeveer 15 minuten. A la carte avondeten was lekker en niet te duur. In restaurant werd tevens ontbijtbuffet geserveert met genoeg keuze (was inbegrepen in prijs). Tevens speelgedeeelte in restaurant voor de kinderen. Buiten ook een speeltuin en riddermuseum. Wij hebben hier overnacht op de doorreis naar Italië en we hebben allemaal genoten. Kortom een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8esmiranda09-08-2015

Goed pension, wel verborgen kosten,

Wij hebben, bij hun eigen site, een juniorsuite geboekt. Bij aankomst kregen we een appartement. Appartement was verder prima in orde en erg netjes. Bij aankomst konden we niet direct inchecken, onduidelijk waarom. Wel kregen we allen een gratis consumptie op het terras, netjes geregeld. Tevens konden we gratis in het naastgelegen riddermuseum (erg leuk voor kinderen), je mag ook gratis op de hangbrug en nog meer dingen doen. Ontbijt was ook goed. WiFi had geen bereik op de kamer, wel in het restaurant. Bij het afrekenen moesten we ineens het ontbijt erbij afrekenen terwijl het in de boeking zat. Het was dit of schoonmaakkosten betalen (ontbijt was goedkoper). Uitgelegd dat we een suite hadden geboekt en volgens de site was er alleen bij de appartementen schoonmaakkosten... Dame was onvermurwbaar, bazin had een dag vrij. Kosten maar betaald, blij dat we de vorige dag nog een aantal dingen van de gastenkaart hadden gedaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Marco Boerman14-07-2015

verborgen kosten pas op!

Junior suite geboekt via de seigen site van gasthof Klausse voor €130 incl. Ontbijt. Bij uitchecken blijkt ineens €35 schoonmaakkosten betaald te moeten worden.Tijdens het boekingsproces wordt hier met geen woord over gerept. Pas na volledig boeken blijkt in zeer kleine lettertjes op de boeking de schoonmaakkosten vermeld te zijn. Na protest kregen we hierover een grote mond door een zeer onsympathieke mevrouw die ook het ontbijt verzorgde. Dit overigens in etappes zodat het buffet pas een half uur na opening (7.30 uur) compleet gevuld was. De kamers waren verder matig. Douche in bad zonder douchegordijn. Geen haken of stang voor handdoeken zelfs geen plankje voor toiliettas. Vanaf de weg naar de hangbrug kijken mensen zo je badkamer in. De vloerbedekking in het trappenhuis stinkt. Wij komen hier nooit weer en zullen dit gasthof niemand aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Gasthof Klause info

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats