Hotel Die Lilie - Hotel Garni

Hotel Die Lilie - Hotel Garni
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Die Lilie - Hotel Garni voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Die Lilie - Hotel Garni in het Nederlands

Ideaal overnachtingshotel

Katelijne Van Renterghem, 16-9-2016

Hier overnacht op de terugreis van Italië. Gunstig gelegen op slechts enkele km's van Reutte, aan het begin van het Lechdal. Voldoende parkeergelegenheid aan het hotel. Mooie kamers met balkon, ook voor alleengebruik (dubbele kamer mits kleine toeslag). Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en lekker avondeten aan zeer democratische prijzen. Vriendelijk personeel. Hond welkom.

Prima !

CIMT, 5-8-2013

Hebben op doorreis naar Italie hier geslapen. Prima kamer en dito ontbijt zeker gezien de gehanteerde prijzen.

Eten is eenvoudig maar goed. Veel lokale gerechten. Rode wijn is een aanrader.

Dorp zelf is niet veel te doen maar voor een "doorreis overnachting" is het niet erg om met de kippen op stok te gaan.

Gezellig familiaal hotel

Wouter, 15-4-2012

Mooi hotel, recent gerenoveerd.

Parking net voor het hotel.

Eten is zeer lekker; bij half pension steeds keuze uit een aantal gerechten.

De kamers zijn mooi, goed in orde en het hotel beschikt eveneens over een sauna.

Gastvrij hotel

hjvdb, 6-1-2011

Op doorreis in dit hotel overnacht. Zeer gastvrij ontvangen. Hotel wordt door een familie gerund. 's avonds prima gegeten in het hotel. stevig en vet maar wel lekker. Hotelbar was iets minder.

Gemoedelijk hotel voor doorreis of wintersport

Familie Pennings, 1-1-2011

Landgasthof Lilie is een leuk en goed uitgerust hotel waar veel nationaliteiten in de winter hun wintersportvakantie doorbrengen. Hotel wordt ook frequent door lokale bewoners als stamkroeg gebruikt, wat een redelijke levendige sfeer in de bar betekent. Zoals in de rest van Oostenrijk is hier het roken gewoon nog mogelijk in de bar, wat soms voor niet-rokers

weer wennen is. Hotel ligt in de nabijheid van uitvalswegens naar zomer-of winterbestemmingen. In de winter kan vrij gemakkelijk bijv. Lermoos, Ehrwald e.d. bereikt

worden of als men een (nog) kleinere pistes prima vindt, kan nabij op de 'Hahnekamm' geskied worden. Wegen worden 's-winters zeer goed bestrooid e.d. Hotel organiseert op oudejaarsavond muziek en dans. Prima uitvalsbasis dus.Ontbijt zoals in Oostenrijk over het algemeen 'reichhaltig', diner i.g.v. halfpension redelijk tot goed. Voornl. de wat groffere Oostenrijkse gerechten, maar wel prima op zich. Personeel is erg voorkomend, eigenaren zijn wat afstandelijker.

Heerlijke plek met kerst

JLouwers, 18-6-2010

7 dagen verbleven kerst 2009, warm onthaal, goede kamers (in hoofdgebouw) schoon en ruim genoeg, eten voor prijs/kwaliteit prima, aanrader voor de niet te ervaren ski fanaten, net over de grens van Oostenrijk

Geweldig

Tinkywinky, 20-4-2010

we zijn hier een nachtje blijven slapen opweg naar italie.

het eten was lekker, het personeel vriendelijk. een aanrader!

Geweldig gastvrij warm hotel

Lucien Peeters, 22-2-2010

Wij komen ,met onze familie en vrienden, reeds 25 jaar in landesgasthof LILIE .En dit zowel in de winter als in de zomer.

Ook dit was een prima overnachtingsgasthof

Angela Kouijzer, 16-7-2008

Ook dit was een prima overnachtingsgasthof. Lekker ontbijt, eten was 's avonds goed.

Geweldig

Willy van Kempen, 15-7-2008

Op doorreis naar Italie hebben we hier een nacht doorgebracht en het was in een woord geweldig prachtige kamers het eten was geweldig en het ontbijt wil ik elke week wel een keer zo krijgen jammer dat het weer zo slecht was anders waren wij bij deze super vriendelijke mensen nog graag een paar dagen gebleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Die Lilie - Hotel Garni in Reutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Die Lilie - Hotel Garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Die Lilie - Hotel Garni scoort een 8.64 uit 10 op basis van 12 reviews.