Hotel Die Lilie - Hotel Garni

Hotel Die Lilie - Hotel Garni
8,6

12 reviews over Hotel Die Lilie - Hotel Garni in het Nederlands

herliches hotel, gutes essen freundlich personal

Sandra van Eerden
6-7-2017

Alles war perfect, das essen war herlich und das personal war auch immer attent und freundlich,

Einiges was ein bisschen fehlte war die dusche, die wurde ab und zh kalt

Ideaal overnachtingshotel

Katelijne Van Renterghem
16-9-2016

Hier overnacht op de terugreis van Italië. Gunstig gelegen op slechts enkele km's van Reutte, aan het begin van het Lechdal. Voldoende parkeergelegenheid aan het hotel. Mooie kamers met balkon, ook voor alleengebruik (dubbele kamer mits kleine toeslag). Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en lekker avondeten aan zeer democratische prijzen. Vriendelijk personeel. Hond welkom.

Prima !

CIMT
5-8-2013

Hebben op doorreis naar Italie hier geslapen. Prima kamer en dito ontbijt zeker gezien de gehanteerde prijzen.

Eten is eenvoudig maar goed. Veel lokale gerechten. Rode wijn is een aanrader.

Dorp zelf is niet veel te doen maar voor een "doorreis overnachting" is het niet erg om met de kippen op stok te gaan.

Gezellig familiaal hotel

Wouter
15-4-2012

Mooi hotel, recent gerenoveerd.

Parking net voor het hotel.

Eten is zeer lekker; bij half pension steeds keuze uit een aantal gerechten.

De kamers zijn mooi, goed in orde en het hotel beschikt eveneens over een sauna.

Gastvrij hotel

hjvdb
6-1-2011

Op doorreis in dit hotel overnacht. Zeer gastvrij ontvangen. Hotel wordt door een familie gerund. 's avonds prima gegeten in het hotel. stevig en vet maar wel lekker. Hotelbar was iets minder.

Gemoedelijk hotel voor doorreis of wintersport

Familie Pennings
1-1-2011

Landgasthof Lilie is een leuk en goed uitgerust hotel waar veel nationaliteiten in de winter hun wintersportvakantie doorbrengen. Hotel wordt ook frequent door lokale bewoners als stamkroeg gebruikt, wat een redelijke levendige sfeer in de bar betekent. Zoals in de rest van Oostenrijk is hier het roken gewoon nog mogelijk in de bar, wat soms voor niet-rokers

weer wennen is. Hotel ligt in de nabijheid van uitvalswegens naar zomer-of winterbestemmingen. In de winter kan vrij gemakkelijk bijv. Lermoos, Ehrwald e.d. bereikt

worden of als men een (nog) kleinere pistes prima vindt, kan nabij op de 'Hahnekamm' geskied worden. Wegen worden 's-winters zeer goed bestrooid e.d. Hotel organiseert op oudejaarsavond muziek en dans. Prima uitvalsbasis dus.Ontbijt zoals in Oostenrijk over het algemeen 'reichhaltig', diner i.g.v. halfpension redelijk tot goed. Voornl. de wat groffere Oostenrijkse gerechten, maar wel prima op zich. Personeel is erg voorkomend, eigenaren zijn wat afstandelijker.

Heerlijke plek met kerst

JLouwers
18-6-2010

7 dagen verbleven kerst 2009, warm onthaal, goede kamers (in hoofdgebouw) schoon en ruim genoeg, eten voor prijs/kwaliteit prima, aanrader voor de niet te ervaren ski fanaten, net over de grens van Oostenrijk

Geweldig

Tinkywinky
20-4-2010

we zijn hier een nachtje blijven slapen opweg naar italie.

het eten was lekker, het personeel vriendelijk. een aanrader!

Geweldig gastvrij warm hotel

Lucien Peeters
22-2-2010

Wij komen ,met onze familie en vrienden, reeds 25 jaar in landesgasthof LILIE .En dit zowel in de winter als in de zomer.

2008

Ook dit was een prima overnachtingsgasthof

Angela Kouijzer
16-7-2008

Ook dit was een prima overnachtingsgasthof. Lekker ontbijt, eten was 's avonds goed.

Hotel Die Lilie - Hotel Garni 8.64 10 12 .