Reutte

Reviews over Reutte

Een geweldige omgeving!

Samuël
    29-1-2019

Wij gaan al een paar jaar naar deze bestemming omdat hier van alles in de buurt is en je hier top kunt skiën!

Reutte bevindt zich in de Zugspitz gebied waar veel heel veel pistes zijn zoals Hahnenkamm in Reutte, Bergwang, Lermoos, Ehrwald etc. Dus meer dan genoeg voor iedereen!

Ik ben ook in dat gebied begonnen met skiën en ik kom er nog steeds heel graag omdat er genoeg uitdaging te vinden is!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Het is niet zo,n uitgaans dorp

J.C.van Middelkoop
    19-3-2017

De omgeving is prachtig, mooie wandelingen gemaakt, maar het stadje is rustig overdag weinig vertier.Nu zochten wij dat ook niet, wij houden meer van wandelingen maken en dat is daar heel goed mogelijk.

Gereisd Met partner in maart 2017

Aanrader.

Rudy
    3-5-2014

Heel gezellig hotel, familiale sfeer. Veel koffiehuizen en cafeetjes alsook wijnhuizen. Meerdere musea. Prachtige omgeving door de bergen in de directe omgeving. Aan de grens met Duitsland gelegen is het zeker een aanrader om ook daar eens heen te gaan, zoals, het alom bekende feeërieke kasteel van Neuschwanstein.

Gereisd Met partner in januari 2014

Leuke plaats

Meindert
    8-8-2011

Wij zijn er afgelopen winter geweest. Het is een leuke plaats. De mensen zijn erg vriendelijk en gastvrij. Vanaf Reutte kun je eigelijk geod skien in 2 gebieden namelijk op de Hanekamp, bij Höfen en het grotere skigebied "zugspits-arena" In Reutte zelf zijn een paar leuke restaurants te vinden.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2011

kijk verder als het stadje groot is!!

Ronald
    10-8-2009

Ik ben nu 35 en kom er al vanaf mijn 2jr. Over 1,5 week trouwt een vriend van me met een dame van daar en dan is het voor mij alweer de 39e keer dat ik er kom. zomer en winter.

super natuurgebied.

Mountainbiken, wandelen, surfen parragliden, duiken, raften op de Lech, canyoing vanaf de Plansee over de stübenfalle, of naar de Ruine en de ridderspel/musikal enz. de Köningsslosser van Ludwig von Beieren, en dan vergeet ik bijna de meeren in diverse vestopte hoeken van het dal. Lekker afkoelen na een zware dag sporten.

In de winter zijn er fakkeltochten en sportieve winteractiteiten. Skien kun je op diverse pistes in de nabije omgeving maar voor de die hard skier die dikke apresski wil is het een mindere plek.

Voor langlaufen en Skating op de skies is er meer dan 100 km loipe in de omgeving.

Rond Reutte liggen diverse dorpen waar je kunt overnachten met een goed bed en een heerlijk ontbijt al vanaf €19,- p.p.p.n

Velen rijden er langs maar men mist een hoop!!

Gereisd Met partner in augustus 2009
Reutte scoort een 8,6 uit 10, op basis van 21 reviews