Hotel Reither Hof

31 reviews over Hotel Reither Hof in het Nederlands

fantastische plek

rudy deckx
13-2-2011

de eerste keer in hotel reitherhof ,is ons zeer goed bevallen voor die prijs kan u niets beters vinden. vriendelijke uit baters en goede service. andrea zorgt voor een zeer vlotte bediening en is altijd zeer vriendelijk. skigebied is gemakkelijk bereikbaar en de trin stopt bijna voor de deur. het eten is eenvoudig maar zeer lekker. wij ouden zeker nog eens een keer terug gaan alvast bedankt voor een toffe vacantie Rudy en Andrea Deckx

Gereisd Met partner in februari 2011

Nooit meer!!!

Adriaan Staats
18-7-2009

Hotel Reither Hof * ziet er leuk uit bij de geboekte reisorganisatie. Blijkt een stilgestaan 70er jaren hotel waar niets meer aan gebeurd is en ook vies. Het personeel in loondienst, meisje en kok, zijn aardig en kunnen er niets aan doen. Mede-gasten zijn ondanks dat ze halfpension betaald hadden eerder vertrokken. Ook wij waren blij om weg te gaan en komen hier nooit meer terug.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NOOIT MEER!!!!!!!!

Lidia & Adriaan
18-7-2009

Via een reisorganisatie dit *Hotel geboekt. Begrijp bovenstaande beoordeling niet. Oud 70er jaren hotel waar praktisch niets meer aan gedaan is, ook vies, (zie onze foto's!!!). Blij dat we weer weg gingen. Mede-gasten zijn vanwege dit ondanks dat ze half-pension geboekt hadden, eerder vertrokken! Nooit meer hier naar toe! Personeel in loondienst was aardig, kan er niets aan doen.

Gereisd Met partner in juli 2009

2008

een heel goed 3sterren hotelletje

verhamme
23-11-2008

prijs kwaliteit dik in orde.waren er 3tal keren in winter,eten was goed en genoeg,kamer ok en goed verwarmd,nu ook met onbijtbuffet ,savonds 3gange menu bij te weinig altyd bij vragen ,word u vriendelijk gebracht.skibus 4x per dag of meer n seefeld?voor de wandelaars leuke wandelingen door de bossen n seefeld.zou het aanbevelen a mensen die kiezen voor 3sterren hotelletje.gewoon goed.waren er 2000,2001,2002 2004

Gereisd Met vrienden in november 2008

Al eerder naar Reitherhof afgereist, ook met goede ervaring

B.H.M. Vis
4-2-2008

Al eerder naar Reitherhof afgereist, ook met goede ervaring. Het is eenvoudig/ gemoedelijk van aard, maar ze doen hun best om het de vakantiegasten naar de zin te maken. Kijkend naar de prijs/kwaliteit verhouding en geen hoge eisen voor ons m.b.t. faciliteiten (zwembad/ sauna/ 4-5-gangen menu etc.) haalbaar/ voldoende om met een kleine beurs verzorgd op wintersportvakantie te kunnen. Mocht het weer een wintersportvakantie worden, dan weer naar Reitherhof voor ons. Daarnaast "herkenning " van klanten ondanks enkele jaren niet geweest te zijn> voelt vertrouwt. Kortom, afgelopen week weer een heerlijke vakantie gehad. B.Vis

Gereisd Met partner in januari 2008

Verblijf van 5 t/m 12 januari 2008

Nelleke van Vessum
17-1-2008

Verblijf van 5 t/m 12 januari 2008. Hotel ligt extreem rustig. De drukte opzoeken is heel eenvoudig via de regiobus (€ 10 p.p. voor totale verblijf). Seefeld zelf vonden wij veel te toeristisch om er een week te verblijven. Bovendien zijn hotels daar veel duurder. Service van het hotel prima: familie-hotel dus betrokkenheid bij de gast. Mochten 's morgens om 11 uur al kamer betrekken bij aankomst en bij vertrek mochten wij bagage de hele dag op lege hotelkamer zetten zodat wij vlak voor vertrek ons nog even "konden opfrissen". Klasse! Ontbijt is een beetje karig. Als je meer wilt, moet je er gewoon om vragen. Sommige zaken moeten dan bijbetaald worden (€ 0,50 voor een gekookt eitje).

Gereisd Met partner in januari 2008

Sobere, maar correct onderkomen

J.C. K.
7-1-2008

Sobere, maar correct onderkomen. Prima eten en service in relatie tot de betaalbare prijs.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Schitterend gelegen! Gezellig, gastvrij, mooie kamers

henjo en marcella
6-4-2007

Schitterend gelegen! Gezellig, gastvrij, mooie kamers. Mooie omgeving om te langlaufen en afstand tot loipen is minimaal.

Gereisd Anders in Fri Apr 06 2007 18:00:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

is dit jaar veel minder geworden dan vorigjaar hotel niet

hans
8-1-2007

is dit jaar veel minder geworden dan vorigjaar hotel niet zo schoon meer eten kwaliteit minder

Gereisd Met partner in januari 2007
2006

goede prijs-kwaliteitverhouding

Wim
7-10-2006

goede prijs-kwaliteitverhouding. Eenvoudig, maar wel comfortabel. Klantgerichte medewerkers. Een goede keus voor een week in een mooi gebied.

Gereisd Anders in Sat Oct 07 2006 07:30:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reither Hof in Reith bei Seefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reither Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.