Hotel Reither Hof

Weer vandaag14°
Hotel Reither Hof
6,9

31 reviews over Hotel Reither Hof in het Nederlands

Gezellig en goede prijs kwaliteitverhouding

H.B.M. van der Heijden
31-1-2016

Het is vlak bij Seefeld en de bus daarnaartoe stopt voor de deur. Gratis voor skiërs. Het ontbijt is uitgebreid en het avondeten is goed en veel. Er is in Reith weinig te doen maar het is een goede uitvalsbasis. Eigenaresse en zoon doen er alles aan om het naar de zin te maken. We miste de sauna die wel vermeld stond. Maar ze gaan verbouwen en het komt helemaal goed volgens de eigenaar. Ze zijn al bezig naast het huidige hotel met nieuwbouw.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima familiehotel

Annet S.
11-8-2015

Onze algemene indruk was zeer positief. De bediening was prima. De sfeer was prima. Slaapkamers waren netjes, maar wel gedateerd, echter passend bij de sfeer van een Oostenrijks hotel. Alles was prima schoon. Het eten was eenvoudig maar lekker. Er was altijd keus uit meerdere hoofdgerechten. Kortom: een hotel waar we zeker weer naar toe gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2015

we gaan er dit jaar weer heen

Co den Boer
19-3-2015

Goed hotel wat je betaald Het eten was goed Kamers goed

Gereisd Met partner in februari 2015

nooit meer

Antoon
1-9-2014

Geen lift.............kamers op de 3e etage........klein en gedateerd.........badkamer te klein..............moet hoognodig worden gerenoveerd........niet geschikt voor mensen met een handicap..........geen animatie of muziek....

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

berry
17-2-2014

Goed hotel voor herhaling vatbaar vriendelijk personeel Goed eten skibus stopt voor de deur

Gereisd Met partner in februari 2014

Schattig prijsgunstig hotel met veel vaste gasten

Sabine
8-2-2014

Net teruggekomen van wintersport en een leuke week achter de rug. Met vliegtuig en taxi aangekomen bij Reitherhof. Oogt zeer Oostenrijks, heeft wel iets! Het eten is prima! Het ontbijt is lekker, het avondeten is veelal gewoon 'gezond', gelukkig niet elke dag friet. Verwacht geen 5 sterren-diners, maar het is prima! Het is een echt familiehotelletje, waar je eigenlijk overdag toch niet veel te vinden bent, als je voor de sport komt! Bussen stoppen voor het hotel en ook met de trein kun je goed naar en van de pistes komen. Ik snap iig de negatieve berichtgevingen hieronder niet.

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Leuk familiehotel voor een nog leukere prijs

emmy_bink
4-2-2014

Alles was schoon en goed verzorgd. Eten 's avonds was heerlijke Oosterijkse kost. Bij het ontbijt misten we het eitje... Verder niet heen gaan als je ook wil Apres skieen want dat is er, buiten het seizoen iig, niet.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

zeer goed prijs/kwaliteit verhouding

henry.weerden
14-1-2014

gedateerd hotel maar zeer vriendelijk. eten was goed, kamers zijn schoon. gezellig leuk klein knus hotel. wij hebben hier genoten en komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima voor een week wintersport

Harry
13-5-2013

Kamers zijn wel gedateerd,voor een week gezien de prijs best te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2013

Ik ben er zeer tevreden over

joey stevens
14-3-2011

Hallo ,

Dit was mijn tiende jaar oprij in dit hotel , en we werden gehuldigd we kregen velen kadoos en zullen dit nooit vergeten ! Nochthans dat niet alle kamers , die ze momenteel volop aan het vernieuwen zijn ze installeren baden etc zit dit hotel jaarlijks stamp vol ! ze hebben drie extra hotels van hun en die zitten ook vol . het is een echt familie hotel !

Gereisd Met vrienden in maart 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reither Hof in Reith bei Seefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reither Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.