Hotel Reither Hof

Weer vandaag24°
Hotel Reither Hof
6,9

7 reviews over Hotel Reither Hof in het Nederlands

Prima, niet te duur hotel

Fam. Kielman
27-1-2019

Een eenvoudig hotel, maar prima hotel voor de prijs die je betaalt. Iedere dag lekker eten, maar wel eenvoudig, geen luxe, wel stevige kost. Vooraf een uitgebreid saladebuffet. Ook het ontbijt is niet al te overdreven, wel goed. Er zijn een paar kamers die erg klein zijn; wij hadden een prima kamer met prima bedden. Er wordt wel in Oostenrijk nog veel gerookt en het hotel en onze kamer had wel een lichte rookgeur. Er hingen wel borden met Niet Roken, maar niet iedereen ruikt dat, vooral niet als je zelf rookt. Reith ligt ongeveer 4 km van Seefeld en er gaat en mooi wandelpad naar Seefeld.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig en goede prijs kwaliteitverhouding

H.B.M. van der Heijden
31-1-2016

Het is vlak bij Seefeld en de bus daarnaartoe stopt voor de deur. Gratis voor skiërs. Het ontbijt is uitgebreid en het avondeten is goed en veel. Er is in Reith weinig te doen maar het is een goede uitvalsbasis. Eigenaresse en zoon doen er alles aan om het naar de zin te maken. We miste de sauna die wel vermeld stond. Maar ze gaan verbouwen en het komt helemaal goed volgens de eigenaar. Ze zijn al bezig naast het huidige hotel met nieuwbouw.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Antoon
1-9-2014

Geen lift.............kamers op de 3e etage........klein en gedateerd.........badkamer te klein..............moet hoognodig worden gerenoveerd........niet geschikt voor mensen met een handicap..........geen animatie of muziek....

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Schattig prijsgunstig hotel met veel vaste gasten

Sabine
8-2-2014

Net teruggekomen van wintersport en een leuke week achter de rug. Met vliegtuig en taxi aangekomen bij Reitherhof. Oogt zeer Oostenrijks, heeft wel iets! Het eten is prima! Het ontbijt is lekker, het avondeten is veelal gewoon 'gezond', gelukkig niet elke dag friet. Verwacht geen 5 sterren-diners, maar het is prima! Het is een echt familiehotelletje, waar je eigenlijk overdag toch niet veel te vinden bent, als je voor de sport komt! Bussen stoppen voor het hotel en ook met de trein kun je goed naar en van de pistes komen. Ik snap iig de negatieve berichtgevingen hieronder niet.

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Leuk familiehotel voor een nog leukere prijs

emmy_bink
4-2-2014

Alles was schoon en goed verzorgd. Eten 's avonds was heerlijke Oosterijkse kost. Bij het ontbijt misten we het eitje... Verder niet heen gaan als je ook wil Apres skieen want dat is er, buiten het seizoen iig, niet.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Ik ben er zeer tevreden over

joey stevens
14-3-2011

Hallo ,

Dit was mijn tiende jaar oprij in dit hotel , en we werden gehuldigd we kregen velen kadoos en zullen dit nooit vergeten ! Nochthans dat niet alle kamers , die ze momenteel volop aan het vernieuwen zijn ze installeren baden etc zit dit hotel jaarlijks stamp vol ! ze hebben drie extra hotels van hun en die zitten ook vol . het is een echt familie hotel !

Gereisd Met vrienden in maart 2011

2008

een heel goed 3sterren hotelletje

verhamme
23-11-2008

prijs kwaliteit dik in orde.waren er 3tal keren in winter,eten was goed en genoeg,kamer ok en goed verwarmd,nu ook met onbijtbuffet ,savonds 3gange menu bij te weinig altyd bij vragen ,word u vriendelijk gebracht.skibus 4x per dag of meer n seefeld?voor de wandelaars leuke wandelingen door de bossen n seefeld.zou het aanbevelen a mensen die kiezen voor 3sterren hotelletje.gewoon goed.waren er 2000,2001,2002 2004

Gereisd Met vrienden in november 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reither Hof in Reith bei Seefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reither Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.