Hotel Reither Hof

4 reviews over Hotel Reither Hof in het Nederlands

Hoor de klokken luiden!

Lique
26-12-2018

Alles prima naar de prijs!!

Allleen de overfanatieke pastoor met de kerkklok die begint om 6:45. Is niet te doen!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Goed voor de prijs

Joost
25-12-2018

Allereerst een reactie op het wel of geen ei zoals hieronder beschreven. Als je je daar druk over maakt is er weinig aan de hand. Ok het hotel:: ja het hotel heeft de uitstraling van de jaren 70. Bruine tegeltjes, hout en vloerbedekking. Medewerkers zijn vriendelijk doch zakelijk. Maar niets is te veel. Eten is fatsoenlijk, soep, saladebar, stukje vlees en toetje, geen haute cuisine. Maar volgens ons voor de wintersport rijkelijk voldoende. Met kerst een kleine attentie. Reith is een boerendorp en daar past het pension prima thuis. Bedden liggen uitstekend, worden elke dag opgemaakt. Voor de prijs kwaliteit uitstekend. 300,- pp halfpension in de kerst week. Ik lees een boel commentaar waarvan wij van mening zijn dat dit onterecht is gezien de prijs. Je kunt ook alle luxe boeken in seefeld, maar daar moet je dan voor betalen. Voor mensen die realistisch zijn, tevreden zijn met een net ontbijt en diner, geen luxe verwachten, gewoon doen!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

zeer goed prijs/kwaliteit verhouding

henry.weerden
14-1-2014

gedateerd hotel maar zeer vriendelijk. eten was goed, kamers zijn schoon. gezellig leuk klein knus hotel. wij hebben hier genoten en komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Prima voor een week wintersport

Harry
13-5-2013

Kamers zijn wel gedateerd,voor een week gezien de prijs best te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reither Hof in Reith bei Seefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reither Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.