Hotel Reither Hof

16 reviews over Hotel Reither Hof in het Nederlands

Niet goed

Marleen
28-10-2018

Heel verouderd hotel slecht bedden ;het onbijt stelde niet veel voor om de twee dagen maar een ei , avondeten schnitzel met iederdag een ander saus of spaghetti , het avondeten werd heel snel op gediend op een half uur hadden we alles gehad personeel was wel vriendelijk

Gereisd Met partner in september 2018

simpelweg goed

Francois
4-8-2018

Je krijgt waarvoor je betaald niet meer of niet minder.Eten simpel maar goed maar er zijn zoveel lekkere oostenrijkse gerechten en dan krijg je spaghetti of bijna altijd een schnitzel. Kamer ok maar we hadden een bad maar geen stop zodat je moest douchen en dat onder een aflopend dak wat niet makkelijk was. Bazin zakelijk vriendelijk,zijn anders gewoon in Oostenrijk. Lunchpakket basic met 2 pistolets en een klein busje fruitsap. Ligt vlak aan kerk die vanaf 6h en zeker vanf 7h s'morgens er stevig tegenaan gaat maar daar kan het hotel niet aan doen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer! touroperator vind het allemaal prima

Loes
9-2-2018

erg kleine kamers die zeer slecht schoongemaakt worden, tevens zijn de bedden waardeloos, de veren springen eruit en de matrassen gescheurd, handdoeken kun je beter oude poetslappen noemen, een erg gedateerd hotel, echter dit hoeft geen reden te zijn voor zo een slechte situatie. ze hebben 3 sterren, ik vraag me af hoe dat kan. Bij aankomst, slechte ontvangst en zeer weinig privacy, de kamer sleutels en boekingsformulieren slinger rond op de balie. Eten was redelijk, maar om de 2 dagen een gekookt eitje is toch wel erg mager.

Gereisd Met partner in februari 2018

D-reizen

Super prijs- en kwaliteitverhouding!

Jacqueline Lenaerts
18-11-2017

Vonden het echt een super gezellig familiehotel! Je voelt je meteen thuis. Hebben een heerlijke week gehad en in januarie 2018 gaan we weer terug. Dat doen wij normaal nooit naar eenzelfde hotel. De omgeving is ook super mooi. In 10 minuten ben je in het mondaine en gezellige stadje Seefeld. Je kunt ook prachtige wandelingen maken vanuit het hotel. Is echt aan te bevelen!

Gereisd Met partner in januari 2017

Super hotel waar niks een probleem is!!

Rob
23-1-2017

Wat een hotel! Geweldig in een woord. Je voelt je meteen thuis! Alles mag en kan. Als de klant maar tevreden is. Waar vindt men dat nog.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling aan te bevelen.

A.van Hoof
10-9-2016

Eten uitstekend. Voor een normale eter ruim voldoende. Kamers klein, maar schoon en netjes. Iedere dag schoongemaakt en opgeruimd. Verder iedere dag vervanging van de handdoeken.

Prima familiehotel

Annet S.
11-8-2015

Onze algemene indruk was zeer positief. De bediening was prima. De sfeer was prima. Slaapkamers waren netjes, maar wel gedateerd, echter passend bij de sfeer van een Oostenrijks hotel. Alles was prima schoon. Het eten was eenvoudig maar lekker. Er was altijd keus uit meerdere hoofdgerechten. Kortom: een hotel waar we zeker weer naar toe gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2015

we gaan er dit jaar weer heen

Co den Boer
19-3-2015

Goed hotel wat je betaald Het eten was goed Kamers goed

Gereisd Met partner in februari 2015

goed hotel

berry
17-2-2014

Goed hotel voor herhaling vatbaar vriendelijk personeel Goed eten skibus stopt voor de deur

Gereisd Met partner in februari 2014

fantastische plek

rudy deckx
13-2-2011

de eerste keer in hotel reitherhof ,is ons zeer goed bevallen voor die prijs kan u niets beters vinden. vriendelijke uit baters en goede service. andrea zorgt voor een zeer vlotte bediening en is altijd zeer vriendelijk. skigebied is gemakkelijk bereikbaar en de trin stopt bijna voor de deur. het eten is eenvoudig maar zeer lekker. wij ouden zeker nog eens een keer terug gaan alvast bedankt voor een toffe vacantie Rudy en Andrea Deckx

Gereisd Met partner in februari 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reither Hof in Reith bei Seefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reither Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.