Hotel Reither Hof

Hotel Reither Hof
6,9

31 reviews over Hotel Reither Hof in het Nederlands

Prima, niet te duur hotel

Fam. Kielman
27-1-2019

Een eenvoudig hotel, maar prima hotel voor de prijs die je betaalt. Iedere dag lekker eten, maar wel eenvoudig, geen luxe, wel stevige kost. Vooraf een uitgebreid saladebuffet. Ook het ontbijt is niet al te overdreven, wel goed. Er zijn een paar kamers die erg klein zijn; wij hadden een prima kamer met prima bedden. Er wordt wel in Oostenrijk nog veel gerookt en het hotel en onze kamer had wel een lichte rookgeur. Er hingen wel borden met Niet Roken, maar niet iedereen ruikt dat, vooral niet als je zelf rookt. Reith ligt ongeveer 4 km van Seefeld en er gaat en mooi wandelpad naar Seefeld.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hoor de klokken luiden!

Lique
26-12-2018

Alles prima naar de prijs!!

Allleen de overfanatieke pastoor met de kerkklok die begint om 6:45. Is niet te doen!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Goed voor de prijs

Joost
25-12-2018

Allereerst een reactie op het wel of geen ei zoals hieronder beschreven. Als je je daar druk over maakt is er weinig aan de hand. Ok het hotel:: ja het hotel heeft de uitstraling van de jaren 70. Bruine tegeltjes, hout en vloerbedekking. Medewerkers zijn vriendelijk doch zakelijk. Maar niets is te veel. Eten is fatsoenlijk, soep, saladebar, stukje vlees en toetje, geen haute cuisine. Maar volgens ons voor de wintersport rijkelijk voldoende. Met kerst een kleine attentie. Reith is een boerendorp en daar past het pension prima thuis. Bedden liggen uitstekend, worden elke dag opgemaakt. Voor de prijs kwaliteit uitstekend. 300,- pp halfpension in de kerst week. Ik lees een boel commentaar waarvan wij van mening zijn dat dit onterecht is gezien de prijs. Je kunt ook alle luxe boeken in seefeld, maar daar moet je dan voor betalen. Voor mensen die realistisch zijn, tevreden zijn met een net ontbijt en diner, geen luxe verwachten, gewoon doen!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Niet goed

Marleen
28-10-2018

Heel verouderd hotel slecht bedden ;het onbijt stelde niet veel voor om de twee dagen maar een ei , avondeten schnitzel met iederdag een ander saus of spaghetti , het avondeten werd heel snel op gediend op een half uur hadden we alles gehad personeel was wel vriendelijk

Gereisd Met partner in september 2018

simpelweg goed

Francois
4-8-2018

Je krijgt waarvoor je betaald niet meer of niet minder.Eten simpel maar goed maar er zijn zoveel lekkere oostenrijkse gerechten en dan krijg je spaghetti of bijna altijd een schnitzel. Kamer ok maar we hadden een bad maar geen stop zodat je moest douchen en dat onder een aflopend dak wat niet makkelijk was. Bazin zakelijk vriendelijk,zijn anders gewoon in Oostenrijk. Lunchpakket basic met 2 pistolets en een klein busje fruitsap. Ligt vlak aan kerk die vanaf 6h en zeker vanf 7h s'morgens er stevig tegenaan gaat maar daar kan het hotel niet aan doen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer! touroperator vind het allemaal prima

Loes
9-2-2018

erg kleine kamers die zeer slecht schoongemaakt worden, tevens zijn de bedden waardeloos, de veren springen eruit en de matrassen gescheurd, handdoeken kun je beter oude poetslappen noemen, een erg gedateerd hotel, echter dit hoeft geen reden te zijn voor zo een slechte situatie. ze hebben 3 sterren, ik vraag me af hoe dat kan. Bij aankomst, slechte ontvangst en zeer weinig privacy, de kamer sleutels en boekingsformulieren slinger rond op de balie. Eten was redelijk, maar om de 2 dagen een gekookt eitje is toch wel erg mager.

Gereisd Met partner in februari 2018

Super prijs- en kwaliteitverhouding!

Jacqueline Lenaerts
18-11-2017

Vonden het echt een super gezellig familiehotel! Je voelt je meteen thuis. Hebben een heerlijke week gehad en in januarie 2018 gaan we weer terug. Dat doen wij normaal nooit naar eenzelfde hotel. De omgeving is ook super mooi. In 10 minuten ben je in het mondaine en gezellige stadje Seefeld. Je kunt ook prachtige wandelingen maken vanuit het hotel. Is echt aan te bevelen!

Gereisd Met partner in januari 2017

Super hotel waar niks een probleem is!!

Rob
23-1-2017

Wat een hotel! Geweldig in een woord. Je voelt je meteen thuis! Alles mag en kan. Als de klant maar tevreden is. Waar vindt men dat nog.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling aan te bevelen.

A.van Hoof
10-9-2016

Eten uitstekend. Voor een normale eter ruim voldoende. Kamers klein, maar schoon en netjes. Iedere dag schoongemaakt en opgeruimd. Verder iedere dag vervanging van de handdoeken.

vreemd begin

Wilma van Gorsel
1-8-2016
  • mooie plaats, lekker eten, all-in is ook echt all-in
  • slechte bedden, kleine kamer, niemand om je welkom te heten of zich voorstellend.
Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reither Hof in Reith bei Seefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reither Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.