Hotel Schloss Münichau

HotelWeer vandaag28°15°
8,6

• Ligging t.o.v. pistes6,7

5 reviews over Hotel Schloss Münichau in het Nederlands

Fantastisch, we komen hier terug!

Hen van der Steeg
5-8-2017

Als u van een modern en strak hotel houdt moet u hier NIET naar toe gaan. Maar gaat uw voorkeur uit naar sfeer en romantiek dan is is uw hotel. Uniek ingerichtte kamers, zeer goed eten en een ambiance die een mens goed doet. Schoonmaak:uistekend. Vriendelijk personeel en erg goed eten. Kortom: geweldig. Prijs kwaliteit? hoe kunnen ze het doen voor het geld wat ze vragen.

Prachtig en gezellig kasteelhotel

Joke
25-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden n kamer in het bijgebouw geboekt , en kregen n suite in het Schloss !

Een hele schone kamer, schone badkamer die wel wat oud was maar alles deed het en heerlijk warm water,

De kamers werden iedere dag goed schoon gemaakt .

Het ontbijt was voldoende , 3 soorten brood, 3soorten wordt en kaas, vers fruit , heerlijke yoghurt ,sapjes , jam echt van alles en iedere dag kiezen uit roerei , spiegelei of gekoot ei.

Schöner Urlaub

Laura Sieferle
29-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Das Hotel hat uns sehr gut gefallen, das Essen war sehr lecker und wir wurden immer sehr freundlichen von den Mitarbeitern behandelt. Tolle Atmosphäre.

geweldige vakantie

Thomas
28-4-2015

Hotel Schloss Münichau

is erg mooi en we hebben een heerlijke vakantie!

Nie wieder-never again!!!!!

lisa
2-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes4

Schloss Münichau werden wir nie wieder buchen!!!!

1. am 1.Tag ging die Heizung nicht!

2. Zimmer total verdreckt!

Staub pur

3.Keine Seife im Badezimmer!

4. Am 3.Urlaubstag wurden meine Ski, Helm, Stöcke und Skibrille aus dem Skistall gestohlen!

Antwort der frechen Rezeptionistin:" ja, wenn sie keine Versicherung haben, ist das ihr Problem! Wir zahlen es nicht"

5.Zu Silvester hat uns ein Angestellter versprochen, uns in die Stadt zu fahren!

5 Minuten vor Abfahrt konnte er dann doch nicht! Wir haben 1 Stunde auf ein Taxi gewartet.

6.Die Zimmer im Chalet sind so hellhörig, dass man genau hören kann, was im TV im Nebenzimmer läuft!

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Münichau in Reith bei Kitzbühel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Münichau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schloss Münichau scoort een 8.55 uit 10 op basis van 5 reviews.