Hotel Schloss Münichau

8,5

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Schloss Münichau voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Schloss Münichau in het Nederlands

Fantastisch, we komen hier terug!

Hen van der Steeg
5-8-2017

Als u van een modern en strak hotel houdt moet u hier NIET naar toe gaan. Maar gaat uw voorkeur uit naar sfeer en romantiek dan is is uw hotel. Uniek ingerichtte kamers, zeer goed eten en een ambiance die een mens goed doet. Schoonmaak:uistekend. Vriendelijk personeel en erg goed eten. Kortom: geweldig. Prijs kwaliteit? hoe kunnen ze het doen voor het geld wat ze vragen.

Prachtig en gezellig kasteelhotel

Joke
25-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden n kamer in het bijgebouw geboekt , en kregen n suite in het Schloss !

Een hele schone kamer, schone badkamer die wel wat oud was maar alles deed het en heerlijk warm water,

De kamers werden iedere dag goed schoon gemaakt .

Het ontbijt was voldoende , 3 soorten brood, 3soorten wordt en kaas, vers fruit , heerlijke yoghurt ,sapjes , jam echt van alles en iedere dag kiezen uit roerei , spiegelei of gekoot ei.

geweldige vakantie

Thomas
28-4-2015

Hotel Schloss Münichau

is erg mooi en we hebben een heerlijke vakantie!

We hebben een aantal aanbieders voor Schloss Münichau voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Münichau in Reith bei Kitzbühel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Münichau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.