Hotel Zillerhof

toen oké

bob vrieling
28-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Doodzonde van die slechte beoordelingen. Toen het hotel pas was geopend met een Nederlandse eigenaar ben ik er 2X een week met een groep geweest. Toen was het wel 5 sterren waard.

Super hotel

Bas Visser
2-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ideale ligging tussen alle skigebieden in. Skibus stopt voor de deur. Manager en werknemers zijn erg vriendelijk. Eten was goed, je had iedere morgen een uitgebreid ontbijt en tevens kon je s'ochtends kiezen uit 2 verschillende hoofdgerechten voor het dinner. Het ligt wel wat afgelegen van winkeltjes en kroegen, maar dat wisten we van te voren. Op de dag dat we terug gingen naar Nederland had de manager voor ons een ontbijtje gemaakt om mee te nemen in de auto (vertrokken al om 05:30 uur). Gratis wifi was ook goed. Wat ons betreft een echte aanrader en we gaan hier zeker een keer terug komen.

Echt een aanrader!

jonahcasier
10-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn juist terug van een heerlijke ski vakantie in het zillertal!

Het hotel is goed gelegen om het zillertal te verkennen! Het hotel is prima onderhouden. Het personeel en de manager zijn zeer vriendelijk en doen alles om het je naar je zin te maken. De kamers zijn voor een wintersport hotel echt wel groot en van alle gemakken voorzien. Ook over het eten mag je hier echt niet klagen. Elke morgen een heerlijk buffet met alles er op en eraan! (Heerlijk en goed om energie op te doen voor een heerlijke dag op de latten) kom je s'avonds uitgeput terug van het skiën dan kan je genieten van een heerlijk 4 gangen menu! (Elke morgen keuze uit 2 hoofdschotels voor het diner van s'avonds) Wij gaan vaak op wintersport en bijna altijd in half pension en ik moet zeggen dit is echt wel het beste hotel dat we al hebben in verbleven! Dus twijfel je om bij dit hotel te boeken? Zeker doen! Wij gaan zeker terug!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zillerhof voor je op een rij gezet:

Genoten van een aangename ski-vakantie

Fam. De Muelenaere
    1-3-2012
    • Ligging t.o.v. pistes8

Kleinschalig, gezellig hotel. Mooie ruime kamers. Onze kinderen (10 en 11) hadden naast onze kamer hun eigen kamer en badkamer. Met de auto kan je heel gemakkelijk al de skigebieden van het Zillertal doen ! Super. De ski bus naar Mayerhofen stopt op 20 meter. Jammer dat het personeel niet beter Engels of Duits spreekt maar gedurende onze week stond Dada (vriendin van de uitbater) aan het roer. Zij sprong echt voor alles in de bres en is zeer behulpzaam. Het eten was lekker en voldoende maar niet hoogstaand cullinair. De salade bar en soep maakte veel goed. De jacuzzi en de sauna waren een leuke ontspanning na een dagje skiën !

Zeer goed hotel

harold warlop
    26-2-2012
    • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer mooi en goed hotel.

Deze mensen hebben dit hotel nog maar overgenomen.

Ze leren uit hun fouten.

Goede ligging bij de pistes . 2 skibussen bij de deur. Parking proper.

Voor een skivakantie, prima

robinjonker
    18-2-2012
    • Ligging t.o.v. pistes9

De mensen willen heel graag, maar kunnen het niet. Het hotel is voornamelijk Tsjechisch en pools georienteerd. Het personeel dat er rondloopt spreekt gebrekkig duits, wat wij als onprettig ervaarden. Engels ging al helemaal niet. Ca. drie personeelsleden spreken duits. De hotelkamer (no7) was prima. Schoon en een nette badkamer. Fijne harde matrassen met een slappe zachte kussen. De luchtvochtigheid in de kamer liet te wensen over. Het is de bedoeling dat je in het restaurant aan de tafel gaat zitten met je kamernummer. Het eten was redelijk. Je kan elke dag kiezen uit maar 2 menu's. Qua hoeveelheid niks te klagen, maar het mag gevarieerder. De enige wellness die er is zijn twee jaccuzi's en een 4 persoonssauna die maar beperkt toegankelijk zijn, van 16.00 tot 20.00. Daarna moet er voor betaald worden. Ook voor wifi moet betaald worden.De skipistes zijn heel dichtbij. Mijn partner skied niet en daarom zouden we de volgende keer een hotel uitzoeken met meer faciliteiten.

Goed verblijf uitgezonderd laatste minuten

claes steven
    7-1-2012
    • Ligging t.o.v. pistes6

Bij aankomst konden we reeds om 09.00u op de kamer door extra inspanningen personeel. Zeer mooir en ruime kamer. Zeer klein en zwak saladabuffet. Diner zelf was van goede kwaliteit, doch voor kinderen die niet alles lusten was het lastig. Zeer mooie sauna en 2 jacuzzi's waar ook de kinderen in mochten. Hotel ligt niet echt goed tov de pistes, moet steeds de bus of auto nemen. Verbinding naar Mayrhofen is moeilijk. Personeel was zeer vriendelijk. Tot grote verbazing moesten we bij de afrekening, 10 Euro per nacht betalen voor een verouderd kinderbed, terwijl dit normaal in de prijs was inbegrepen. De vrouw aan de balie was echter niet voor rede vatbaar, waarop we dit bedrag dan toch maar betaald hebben. Wordt nog vervolgd...

nooit meer

marleen
    5-9-2011

het is een mooi hotel met mooi kamers en zuiver maar op gebied van eten is het zeer slecht geen groenten bij het eten slabuffet stelt ook niets voor en heel onvriendelijk personeel en hotelbaas we hadden alle in en vroegen of we een paar broodjes mee kregen van het morgen onbijt dat mocht niet we moesten het daar op eten en als je s'avonds om 21.30 uur nog een pint vroeg kreeg je maar een half pint nog terwijl de alle in nog tot22.00 uur duurden

dit hotel is geen 4 sterren waard

geen 4 sterren

koppel
    15-8-2011

op 2 weken geen propere lakens ,geen all-in (geen middageten voorzien),kleine porties ,geen variatie,om 8 uur ontbijt(anders geen keuze) om 18.30 avondeten op vraag van de uitbater(je bent toch in vakantie om zelf je keuze te maken).

zeker geen aanrader

zeker geen 4 sterren !

patrick
    16-7-2011

De hotelbaas en het personeel zijn inderdaad tsjechen,en kennen niet voldoende Duits om hun gasten te woord te staan.

Het ontbijt was zeer minimaal. Broodjes uit de diepvries die soms steenhard waren.

Een hotelgast maakte hier een opmerking over tegen de hoteleigenaar en die reageerde heel grof."Er is niets mis en ik daag je uit om ergens anders beter te vinden".Die mensen zijn opgestapt en we hebben ze niet meer gezien.

Wij boekten all inclusive en toen we vroegen wat de lunch was kregen we als antwoord "een broodje kan ik je geven " Dit is zeker geen 4 sterren hotel.

Saladebuffet stelde niets voor sla en tomaten ( als je er snel bij was )

Zij hebben een menu voor 7 dagen,aangezien wij er 10 dagen waren begon alles weer van voor af aan. Het was wel lekker maar zonder veel inspiratie en liefde voor het vak ( veel te weinig personeel )

De kamers waren proper en mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Zillerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zillerhof in Ramsau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zillerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zillerhof scoort een 8.38 uit 10 op basis van 44 reviews.