Pension Mariandl

Meer pension info

9 reviews over Pension Mariandl

• 9Rosanne Lagewaard23-11-2017

Een top vakantie!

Mariandl is echt een superfijn pension. Leuke en gezellige nederlandse eigenaren. Wij hadden geboekt met halfpension, dus elke ochtend een lekker ontbijtbuffet en savonds een heerlijk (en veel!) 3 gangen diner. Elke dag staat er weer wat anders op tafel.

Prima bedden, gratis wifi en altijd een warme douche. Ruime kamers die elke dag worden schoon gemaakt.

De locatie is top. Je kijkt vanuit je kamer zo het hele dal uit richting hintertux. Ideale ligging midden in het Zillertal als je in meerder gebieden wilt skien. De skibus én trein stopt op steenworp afstand en de trein is met je skipas zelfs gratis, ook met je gewone kleding aan! Ideaal als je savonds wilt stappen in mayrhofen :). Je moet wel altijd de auto of bus pakken naar het skigebied, maar de horbergerbahn naar Zillertal 3000 is op 2min rijden. Het pension ligt aan een drukke weg maar hier heb je echt geen last van.

We konden ivm drukte op de snelwegen zonder problemen een nachtje langer blijven om op zondag terug te rijden.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2017

• 7P.Janssen19-11-2016

Geen topper!

Prima locatie, met de auto of skibus ben je zo bij de skiliften. Eten was zeer matig, geen smaak en fantasie. Vla uit een pak. Groenten kennen ze niet of iets uit blik. Moesten om 18 uur eten, later was voor externe gasten. Bar bied weinig gezelligheid, hebben geen zin in après ski of na het eten niet gezellig doorzakken. Eigenaren hebben er geen zin meer in en dat stralen ze uit. Je voelt je niet echt gast. Ik begrijp de positieve recenties niet. Ga hier niet meer terug.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Joyce06-03-2016

gewoon prima

Bed en kamers waren prima. Ontbijt was perfect uitgebreid en voldoende. Eigenaren super aardig. Helaas niet altijd warme douche. Eten was goed alleen jammer dat je tussen bepaalde tijd moet eten en t snel geserveerd wordt. Dat Is wellicht persoonlijk maar ok. S avonds weinig vertier in ramsau en in mariandl zelf kon je niet s avonds gezellig zitten aan bar.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Robin25-02-2016

Brabants gezellig

Neem je genoegen met: "Was t lekker?" met een Brabantse tongval ipv "Heeft het u gesmaakt?" dan is dit the place to be. Het gezin werkt hard om het je naar de zin te maken maar verwacht geen hogere hotelschool aanpak. Doe maar gewoon, dat is al gek genoeg. Lekker ontspannen sfeertje en niet te moeilijk. We zijn prima verzorgt en de kamers waren keurig schoon, de bedden en het beddengoed heerlijk fris. Ontbijt en diner zaten er bij ons bij en dat was voor de prijs dik in orde.

Ramsau zelf is niet echt gezellig maar de skibus zit om de hoek en de ritjes naar de gondels zijn nog geen 10 min. Op steenworp afstand zit een stoeltjeslift naar de Gerlossteinplatte. Het is even een zit maar het uitzicht is prachtig en het skigebied(je) is vermakelijk. Zeker de rodelbaan is een aanrader en met de bus ben je zo weer terug in Ramsau, Zell of Mayerhofen

Mayerhofen is mooier en gezelliger maar de prijzen zijn ook stukken hoger. Ben je bereid om de skibus te pakken en zoek je een no nonsense locatie dan is Mariandl prima.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Aron13-02-2016

top vakantie

Goede locatie, super vriendelijk en lekker eten!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Jan en Marloes17-11-2014

Uitstekende Gasthof

Bij toeval kwamen we hier terecht. Ontvangst was uitstekend en de taal was geen probleem (haha). Het "trio" deed er alles aan om het ons naar de zin te maken en dat is prima gelukt.

Gereisd met partner in november 2014

• 10Bas Kemps04-10-2014

Aanrader.

Gezellige en hele vriendelijke eigenaar en eigenaresse. Mooie schone kamers en heerlijk eten. Prima prijs kwaliteit verhouding. We zijn er echt in de watten gelegd.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Daphne Teulings31-08-2014

Heel goed verblijf

Wij hebben onze vakantie als heel goed ervaren. De kamers waren schoon en zagen er netjes uit. De omgeving is prachtig en het pension ligt op loopafstand van diverse mooie plaatsen. Het eten is er lekker en de service prima! Een echte aanrader dus!!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 3Van Dessel D.13-03-2008

Geen idee hoe ze deze 3 sterren hebben verkregen. Redelijk onvriendelijk, verouderde kamers . Men dient te eten tussen 18 en 19u30 maar om 19u15 is het vlees al volledig uitgebakken. Warme groenten kent men niet en daarom kan men enkel van het koude groentenbuffet nemen. Het restaurant zat vol vliegen (in februari) Dus : maak andere keuze !

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008