Appartement Aschenwald

Fam. Coolen
13-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super fijn centraal gelegen appartement, 3 kamers met ieder eigen badkamer/toilet en 2kamers met balkon. Evt extra slaapplaats voor 3e pers. Ook balkon bij keuken en nog eentje aan voorkant huis! Busstop dorferbus voor t huis! Trein op loop afstand ca. 6 min. Goed restaurant op loopafstand, 3 min. Ligging app omgeven door de bergen, super mooi uitzicht! Super aardige vriendelijke gastvrouw/ huurbaas hulpvaardig en gastvrij! Dus een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Appartement info

• AdresRamsau im Zillertal 6284(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Aschenwald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aschenwald in Ramsau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aschenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.