Hotel Sonnhof

17 reviews over Hotel Sonnhof in het Nederlands

Mooie vakantie

Evi
23-8-2017

zeer charmant en gezellig hotel.

Vriendelijke gastheer, doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Vanuit het hotel kan je verschillende mooie uitstappen maken. Zo krijg je van het hotel de Tirolpas waarmee je vele dingen kan doen aan verlaagd tarief en sommige zelfs gratis (kabelbanen, regiobus, zwembad,...)

Het eten is kraakvers en superlekker. Wifi werkt perfect over het ganse hotel.

Geisler Andreas, Eigentümer, 9-11-2017

Hallo Evi mit Familie!"

Vielen Dank für eure wunderschöne Bewertung des Sonnhof´s bei Zoover.

Es freut uns sehr, daß ihr einen schönen Urlaub mit der Familie bei uns hattet und ihr mit uns zufrieden war.

Wünschen euch alles Gute, bleibt gesund und wir hoffen, euch wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Biba und Andreas mit Familie und dem Sonnhofteam!

Beste hotel ooit!

Fam. Bercx
7-8-2017

Wij hebben pas een week doorgebracht in hotel Sonnhof en het was fantastisch!

Nog nooit zo oprecht hartelijk ontvangen. Zowel eigenaars als personeel zeer vriendelijk en professioneel. Ze zouden hemel en aarde bewegen om het de gasten naar hun zin te maken.

Ruime kamer voor ons 4, badmantels voor ouders en kinderen. Balkon met prachtig uitzicht over Sonnwendjoch.

Wifi werkt perfect, eens ingelogd blijf je verbonden de rest van je verblijf, kamer, Restaurant, zwembad, tuin,... Overal verbinding. Zwembad niet groot maar wel kraaknet en ideale temperatuur na een wandeling op hete zomerdag.

Ontbijt zeer lekker en ruime keuze. Avondmaal steeds superlekker! Goede mix van Europese keuken met typische, plaatselijke gerechten. Het hotel is in een mooie regio gelegen. Centraal, ideaal voor uitstapjes, kortbij of verder weg.

In de buurt mooie wandelingen mogelijk, ook met kinderen. Hiervoor zijn dan ook grote inspanningen gemaakt, speeltuinen en belevenispaden. Vele activiteiten gratis met gastenkaart. Kortom droomvakantie voor jong en oud!

Andreas Geisler, Eigentümer, 10-8-2017

Lieber Jan, Kim, Toon und Tille!

Vielen, herzlichen Dank für die suppertolle Bewertung die ihr für den Sonnhof bei Zoover gemacht habt. Freut mich sehr, daß ihr einen schönen Urlaub bei uns im Hotel und in unserer Region hattet. Schön zu hören, daß ihr euch bei uns wohlgefühlt habt.

Wünschen euch alles Gute, bleibt gesund, schönen Grüße auch an den rest der Familie und wir hoffen, euch wieder bei uns im Hotel Sonnhof begrüßen zu dürfen.

Biba und Andreas mit Familie und dem Sonnhofteam!

Vriendelijke en persoonlijk contact

Chris
11-3-2017

Hotel met zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Bij aankomst, zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar (leert snel de voornamen van buiten om je persoonlijker aan te spreken).

Eten zeer lekker, steeds keuze uit 3 hoofdgerechten, voorgerecht, salad bar, nagerecht. Soms buffet (BBQ, Italiaans en Tiroler) gehad, was zeer lekker.

Het 3e hoofdgerecht was zogezegd voor de vegetariër, maar was meestal vis (niet echt vegetarisch dus).

De kamers zijn netjes, badkamer recent vernieuwd. Spijtig genoeg hadden wij schuifdeur aan badkamer/toilet, dit recht in de kamer uit kwam, waardoor je weinig privacy had (geluiden zeer goed hoorbaar tot in de kamer).

Ligging van het hotel is lekker dicht bij snelweg, waardoor je geen uur meer over bergweggetjes moet rijden. Bus naar skigebied rijd echter te weinig, en was 's avonds een paar keer overvol, waardoor we niet meer terug naar hotel geraakten.

Als je dagelijks met de eigen wagen naar skigebied Alpbach rijd, is dat natuurlijk geen probleem.

Al bij al een zeer fijn hotel, waar je waar voor je geld krijgt.

Andreas Geisler!, Eigentümer, 14-3-2017

Hallo Chris mit Familie!

Vielen Dank für Eure super-tolle Bewertung des Hotel Sonnhof bei Zoover.

Es freut mich, daß bei Eurem ersten Aufenthalt in unserem Haus alles zu eurer Zufriedenheit war und ihr euch bei uns wohlgefühlt habt.

Wir wünschen euch alles Gute, bleibt gesund und wir hoffen auf ein Wiedersehen mit Euch.

P.S.: Schöne Grüße auch an Valentijn und Rose Marie!

Liebe Grüße von Biba und Andreas mit Familie und dem Sonnhofteam!

Oude reviews (archief)

super!

Bijl
9-8-2015

bij aankomst prettig ontvangen en snel ingecheckt , voor deze eigenaar lijkt niets te gek. ook het eten was prima en smaakvol. kinderen hebben lekker even kunnen zwemmen en spelen in de tuin. we kregen van andreas kortingskaarten voor het gebied en zijn in het nabijgelegen albachtal gebied met de kabelbaan naar 1850 meter geweest, prachtige view daar!

aangezien wij op doorreis waren naar italie maar 2 nachten geboekt maar keren hier zeker weer terug.....

Super vakantie in hotel Sonnhof

Albert en Kristina
10-8-2014

Wij waren deze zomer voor de 2e maal in hotel Sonnhof en hebben weer een superverblijf gehad. Vanaf het eerste moment is het alsof je thuiskomt. Hier ben je geen nummer maar wordt je direct bij je voornaam aangesproken. De service is top, het personeel en de uitbaters supervriendelijk en niets is hen teveel gevraagd. Ook het eten is zeer lekker en gevarieerd. De kamers zijn prima in orde, alles netjes en met een mooi terras.Verhouding prijs/kwaliteit is dit een tophotel. We blijven teruggaan.

Vakantie bij vrienden

Jan en Rommie
8-8-2014

Ideale plaats voor een vakantie in het Inn dal.

fietsvakantie Tirol 2012

Eddy & Sabine Collin
9-8-2012

Uitstekend hotel met een super aangename uitbatersfamilie, met de nadruk op familie.

Zeer goede ontvangst, verzorging is perfect , kamers comfortabel en netjes, gevarieerde menu's en thema-avonden. Ligt direkt op de fietsroute Inntalradweg.

Kortom een grote aanrader.

Je op vakantie thuisvoelen

Albert en Trees
29-7-2012

We hebben genoten van het GASTHEERSCHAP (met hoofdletters) van de hoteleigenaar Andreas. We voelden ons als in een warm bad en helemaal thuis. In Sonnhof is de klant geen koning maar keizer en wordt door elk personeelslid als lid van één grote familie beschouwd. En dat alles in een prachtige omgeving, waar je heerlijk kan fietsen en wandelen. Sonnhof is een gezellig familiehotel met goed en gevarieerd eten, prima kamers en andere faciliteiten. Kortom: een aanrader.

SUPER SUPER SUPER een aanrader voor iedereen.

De Paradé - De Kerf
24-7-2012

Hotel Sonnhof in Radfeld is echt een heel super leuk Hotel,

Vriendelijk , heel persoonlijk, losse sfeer, lekker eten en indien je iets anders wenst is dat geen probleem, zeer kind vriendelijk en elke dag kinderopvang tijdens het avond eten, altijd wel iets leuks te doen bv Grill abond - Boeren buffet - Dansavond....enz. Het zwembad is op en van 07 u tot 22u een luxe !! infraroodsauna - Sauna- Solarium - kinderkamer binnen met ballenbad, fietsen verhuur, zandbak ping pong, kegelbaan , biljart kortom alles wat men wil voor een super prijs. Een aanrader voor iedereen met of zonder kinderen , Opa & Oma , Singels enz boeken zou ik zeggen en een dikke proficiat aan de uitbater Andreas & Familie , tevens ook het vriendelijk personeel. (Geen lawaai op de kamers als er beneden iets te doen is wat heel belangrijk is !!! Rust op de gang van 22u tot 08u )

Geweldig hotel in Tirol

Frieda en Ben
19-7-2012

Hotel Sonnhof in Radfeld bij Rattenberg is een geweldig familie hotel.

We zijn hier nu alweer voor de 7e keer geweest ; zowel voor de zomer als de wintervakantie. De keuken is zeer goed en zeker meer dan 3 steren waard! en ze zijn zeer gastvrij, je wordt hier als gast helemaal in de watten gelegd. ze bieden een zeer goede service!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnhof in Radfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnhof scoort een 9.62 uit 10 op basis van 27 reviews.