Radfeld

Reviews over Radfeld

Gezellig dorpje

Fam. Bercx
    7-8-2017

Radfeld is een rustig dorpje in de vakantie regio Alpbachtal- Seenland, waar voor jong en oud allerlei te beleven valt. In Radfeld zelf is een mooie speeltuin en Kneipp anlage. Tegenover de kerk is een leuk cafétje. Het is gemakkelijk bereikbaar langs de autosnelweg. Het stadje Rattenberg ligt op wandelafstand.

fietsvakantie Tirol 2012

Eddy & Sabine Collin
    9-8-2012

In Radfeld zelf valt weinig te beleven, maar daar is ook geen behoefte aan. Na een grote fietstocht of wandeling en lekker eten is een terrasje doen in hotel Sonnhof meer dan voldoende. De woesdagconcerten zijn wel een aangename verpozing voor wie de Tiroolse sfeer wil opsnuiven. Radfeld is zeer rustig, maar juist daarom perfect geschikt om eens te ontspannen en te genieten.

Gereisd Met partner in juli 2012

heel mooi stadje

G.
    17-3-2011

Eigelijk is het Rattenberg - Radfeld. Rattenberg is een oud stadje uit 1393. Het is een middeleeuws stadje met mooie oude huizen in het centrum. Je kan hier heerlijk ijs eten aan te bevelen is de "heisse liebe" vanille ijs met warme frambozen mmmm lekker. Boven het stadje ligt de burgruinne Rattenberg, hier worden nog regelmatig theaterstukken opgevoerd. Als je in Tirol bent is dit zeker een stadje om te bezoeken en een terrasje te pikken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2006

goed gelegen , niet ver van de outobaan ,van daaruit kan

jos en jose van meensel
    31-7-2007

goed gelegen , niet ver van de outobaan ,van daaruit kan je alle kanten uit op wandel afstand van de rattenberg waar het echt fijn vertoeven is .je hebt veel mogelijkheden om uitstappen te maken.je kan van uit radfeld gemakelijk een paar bezienswaardig heden doen met de fiets ;swarovski kristal,brixleg kaarsen gieterij enze.dus centraal

Gereisd Anders in juli 2007
Radfeld scoort een 8,8 uit 10, op basis van 12 reviews