Hotel Post

Fantastisch hotel Culinair eten

Sonja
14-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alles is prima, schoon vriendelijke eigenaren en personeel. Niets negatiefs te melden.

Heel goed hotel, goede ligging en goed eten

H.M. de Bruijn
14-8-2017

Een heel fijn hotel, hartelijk ontvangst. Je krijgt een rondleiding en uitleg over het ontbijt, diner en sauna. De kamers waren ruim en schoon met een tv Incl 3 Nederlandse zenders. WiFi was ook perfect. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het ontbijt was prima, het diner, 4 gangen, was heel goed en gevarieerd. De ligging van het hotel is perfect, plaatsjes zoals Ladis, Fis en Serfau zijn goed aan te rijden. Ook het kaunertal en Fendels ligt in de buurt. Als je een wandel arrangement neemt zit er een sommer card cold bij voor 4 dagen hiermee zijn 14 liften gratis. Er zit een mooie sauna in het hotel met heerlijke relaxstoelen kortom een perfecte locatie voor heerlijke vakantie. Het hotel ligt wel aan een drukke weg, is weer eens iets anders dan bij een kerk. Wij hebben van de weg geen last gehad. Wij kunnen dit hotel aanraden en komen zelf zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Post voor je op een rij gezet:

Naar dit gastvrije hotel kom jevgrssg terug

Rob en Cobie
13-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na een vriendelijke ontvangst wacht de mooie en schone kamer op je. Gezellig ingericht en zeker niet oudbollig. De vernieuwde sauna is zeker aan te raden. In de rustruimte", Insel der Ruhe"lig je in zeer comfortabele ligstoelen te kijken naar de sterren. Jammer dat tijdens ons bezoek de sfeervolle muziek niet aanwezig was. 2x er melding vsn gemaakt maar helaas geen muziek dit jaar. Het 5 gangen keuzemenu waarvan je het hoofdgerecht een dag van te vioren opgeeft laat een steeds stijgende lijn qua kwaliteit en smaak zien. Hulde asn de chefkok en zijn team. Het servies is stijlvol en de bediening door o.a. Ullie ( al jaren lang werkzaam is )vriendelijk en persoonlijk. De saladebar die altijd goed bezocht wordt kan qua variatie een update gebruiken. Zolang wij er komen, dat is al heel eat jaar) zijn de items in de bakken nauwelijks gewijzigd. Variatie is aan te raden, de kwaliteit is prima. Wij kunnen dit hotel van de fam. Pohan van harte aanbevelen. Wij komen zeker terug.

lekker hotel

Barry Hendrikse
20-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

goed hotel voor en goede prijs.

wel wat gedateerd. echte Oostenrijkse uitstraling

Gemoedelijk Hotel

Theo
25-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel post is een aardig Hotel met voldoende mogelijkheden..

Ligt aan de rand van het dorpje.

Gastvrij Hotel

John
29-9-2013

Een paar dagen doorgebracht in Hotel Post, ligt in een prachtige omgeving met heel veel mooie uitstapjes in de buurt van het hotel.

Prachtige ruime kamers, met zeer goede bedden. Onder het Hotel is een prachtige welness ruimte met sauna, relaxruimte, infrarood ruimte.

Wij hadden halfpension geboekt en het ontbijt en het diner was voortreffelijk.

Vriendelijke bediening en gratis wifi.

Toos en Johny

Heerlijk Hotel, zeker een aanrader

w_poulie5
4-8-2013

Fijn Hotel met grote kamer met balcon en een grote douche, ook zeer geschikt voor oudere, overal grepen en kruk .Een geweldig uitzicht op de bergen. Ontbijt was uitstekend en diner voortreffelijk. De bediening was uitstekend, ze stonden altijd voor je klaar. Fraaie omgeving met zeer veel wandel mogelijkheden. Wij komen hier zeker terug.

Zeer vriendelijk personeel en uitstekend hotel

meneer van straaten
31-7-2013

Prima prijs kwaliteit verhouding.Beslist een aanrader.

Een regelrechte aanrader!

Rob de Rooij
18-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Post in Prutz is een uitstekend hotel met een hele goede prijs/kwaliteitverhouding.

Het ontbijt is goed. Het vijfgangenmenu 's avonds voortreffelijk. En het personeel en de eigenaren zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

Een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Post in Prutz/Faggen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.