Appartement Heiss

6,5

• Ligging t.o.v. pistes7,6

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn er al 3 jaar achter elkaar geweest, het is een super groot appartement met alle kamers een eigen badkamer. 1 kamer heeft de badkamer op de gang zitten maar is prima te doen. Het enige nadeel is dat je niet echt een woonkamer hebt, wij gaan altijd met 10 personen en zitten `s avonds gezellig met zijn allen in de keuken! Een woonkamer missen we uiteindelijk niet echt. Voor het geld wat je betaald is het een prima appartement! Twee koelkasten aanwezig, een oven, afwasmachine, waterkoker en koffiezetapparaat. Ons hoor je allemaal niet klagen! En ook is er gratis WI-FI aanwezig, tegenwoordig ook wel erg prettig.

8 reviews over Appartement Heiss in het Nederlands

Mooie ligging en mooi ruim appartement!

Monica
20-2-2013

Waardeloze inrichting

Arie de Wit
30-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mevrouw Heiss is alleen geinteresseerd in haar centen. Het keukengerei was totaal onvoldoende: .Aantal drinkglazen: vier, twee kapotte koffiemokken, vier borrelglaasjes, een oude bierpul en twee augurkenpotten met deksel (te gebruiken om iets uit te drinken). Kortom; armoedige zooi. Stoelen die op instorten staan, een tafelblad dat als je de tafel verschuift je met het blad in de hand blijft staan. Een doucheknop die dol is zodat je of bijna verbrand of steenkoud water over je heen krijgt. bij vertrek nog een afrekening: 137 euro voor badhanddoeken incl. 82 euro voor de schoonmaak: wij hebben het schoner achtergelaten dan we het aantroffen: de stofvlokken lagen massaal onder de bedden. Vergelijk met vrienden op andere adressen in Prutz gaf het volgende beeld: dit was schandalig duur, geen enkele service of vriendelijkheid en beneden de maat.

Appartement Heiss is gedateerd maar in overstemming met de prijs. Er is veel ruimte en het huishoudelijk matriaal is zeer volledig.De familie Heiss is vriendelijk en behulpzaam. Wel was er veel moeite om het afval gesorteerd aan te bieden.

Albo

Veel ruimte en mooi uitzicht!

L groen
15-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Groot en ruim opgezet pension! Erg vriendelijke familie

De inrichting is gedateerd maar het ontbreekt aan niets je bent er immers toch alleen maar om te slapen. Wat heerlijk is aan de kamers dat ze zijn voorzien van een eigen badkamer en wc!

2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn net terug van onze wintersportvakantie en zaten in het 7 kamer appartement van Heiss. Het viel ons tegen, vooral de woonkamer. Ons inziens was dit geen woonkamer maar een hal, waar je amper met 4 personen kon zitten. Daarnaast waren er veel dingen kapot, zoals de afzuigkap, stoel, verlichting badkamer, etc. Wij vinden dit appartement vooral geschikt voor mensen die niet of weinig eisen stellen aan een appartement. Eenvoud is prima, maar er moeten niet te veel dingen kapot zijn. Dat is jammer. Wel fijn is de grootte van het appartement en dat bijna iedere slaapkamer een eigen badkamer heeft. Ook de vloerkleden op de grond oogden niet schoon. Nee ons inziens geen aanrader. Het skigebied is fantastisch, dus dat maakte veel goed.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn niet goed ontvangen, het huis opzicht is heel mooi veel ruimte, maar de keuken was een en naal een tering zooi de pannen waren niet goed schoon gemaakt, het totale keuken wash a mats heel vies dus maar het omgeving was grandioos kortom ondanks de keuken en de douche die kontienu verstop was goed gehad, en er was wenig te beleven.

Wij hadden het 7 kamer app

fam. van Aartsen
22-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden het 7 kamer app. gehuurd en dat is heel goed bevallen! De slaapkamers hadden ieder een eigen badkamer en dat is toch wel heel prettig. De keuken/woonkamer was niet al te groot maar het ging net. De keuken was compleet ingericht en we hebben niet 1 x 'mis gegrepen'. Wel jammer dat de afzuigkap het niet doet en dat een vaatwasser ontbreekt, maar dat is ook het enige minpuntje dat ik kan bedenken. Al met al een prima huis voor niet al te veel geld, dicht bij een geweldig (maar duur) skigebied!

• Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier in de voorjaarsvakantie een week geweest. Het huis ligt aan de doorgaande weg voorin het dorp. Het centrum met winkels en supermarkt(en) is op loopafstand. Het huis op zich is oud, maar het comfort was ruim voldoende. De eigenaren zelf wonen op de 1e verdieping. De 2e en 3e verdieping worden (afzonderlijk) verhuurd. Wij zaten in het bovenste deel. Oorspronkelijk waren dit 2 appartementen, maar het is nu samengevoegd tot één. Dit heeft wel tot een onlogische indeling geleid. Er waren in totaal 4 douches en 4 toiletten. Dat was ruim voldoende voor 10 personen evenals de handdoeken en keukendoeken. Ook waren er 2 volwaardige keukens met meer dan voldoende inventaris (heel veel pannen)!

Om te skiën moest je 10 min rijden naar Ladis of 3 minuten naar Fendels. Het skigebied is mooi, maar erg duur (zeker de lessen). De prijs van het huis compenseerde dat gelukkig enigszins!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Heiss in Prutz/Faggen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Heiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.