Camping Aktiv Prutz

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°-2°
Camping Aktiv Prutz
7,7

42 reviews over Camping Aktiv Prutz in het Nederlands

Prima camping in een pracht omgeving

Bonne
19-8-2018

Prima camping. Ligging is ideaal. Er is veel te doen in de omgeving. Plekken zijn wat krap maar dat ervaren wij de laatste jaren in meerder landen. Voor iets meer geld heb je een grotere plek. De ondergrond is wat gravel / steenachtig. Niet ideaal voor tent kampeerders zoals wij. De weg / rivier is hoorbaar maar niet storend De sfeer is erg goed op de camping. Gemêleerd publiek, Belgen, Duitsers, Nederlander, zwitserse . Sanitair is helemaal prima. Speelveld wordt druk bezocht. Zwembad en meertje is ideële je bent er zo. Winkels dicht in de buurt, restaurants zijn ook op loop afstand.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben een top vakantie gehad. En ja er zullen zeker campings zijn met grotere plekken en met uitgebreide grasvelden maar locatie, sfeer, sanitair maken dat ruimschoots goed.

Wij kijken uit naar onze volgende vakantie hier!

Annemarie Peters
18-8-2018

Wij hebben 2,5 week genoten! Voor de tweede zomer op deze camping. We hebben een mooie plek vooraan bij de rivier en dus ook bij de "drukke" weg. We hebben de hele vakantie met de caravandeur open geslapen, vanwege de warmte maar ook om te genieten van het geruis van de rivier. Het vertier voor de kinderen op de camping is matig, maar de naam zegt het al, het is een Aktiv camping dus bijna iedereen gaat er overdag op uit om te genieten in de bergen en van de mooie routes hier in de omgeving. Ik las een reactie dat de grond droog was en er geen goed gras was..........ook in Oostenrijk is het net als in Nederland al tijden warm en droog dus dan kan je dat verwachten. Het personeel vinden wij over het algemeen erg vriendelijk. De plekken zijn inderdaad wisselend qua grootte en dat houdt soms niet over, maar je kan er ook voor kiezen om een paar euro meer te betalen en een grotere staplaats op het nieuwe gedeelte aan te vragen.

Geweldige omgeving, maar camping valt tegen.

Benelucky
8-8-2018

Doorreiscamping met zeer krappe plekken. Alle caravans, campers, etc. worden op eigen inzicht geplaatst. Hierdoor ontstaat er een grote chaos. Sanitair mag een keer voorzien worden van nieuwe kranen die wel goed functioneren.

Omgeving geweldig, alleen jammer dat je een sommer card moet opwaarderen om gratis gebruik van te maken van kabelbanen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Bina
23-7-2018

Krappe camping, je staat dicht op elkaar. De grond in hard en er is nauwelijks goed gras. De ligging is aan een drukke weg met groot verkeer.

Wij dachten, na het bezoek van de website, dat je er kon zwemmen in de rivier ervoor. Echter dit is echt niet mogelijk en zelfs levensgevaarlijk.

Het personeel is erg onvriendelijk. Geen goedemorgen bijvoorbeeld. Bij het uitschenken werd je zo snel mogelijk ‘afgehandeld’. Er is niet gevraagd wat we ervan vonden. Voor ons niet meer naar deze camping. Zonde.. zou beter zijn zonder arrogante eigenaar.

De omgeving is wel erg prachtig.

Leuke camping voor één nacht

H. Hendriksen
13-6-2018

Mooie camping, maar nieuwe gedeelte is erg kaal, totaal geen schaduw plekken

Je staat op grind want er is bijna geen gras

Erg veel lawaai van de weg

Leuke camping voor actieve mensen

Kleinhesseling
23-8-2017

Prima en goed verzorgde camping met schoon sanitair.

In de omgeving is echt van alles te doen, een aanrader is zeker de "summer-gold-card".

Geweldige omgeving op dito camping!

Mandy
22-8-2017

Ondanks de soms negatieve reacties over deze camping, hebben wij dit zeker niet zo ervaren. Vriendelijke eigenaar en personeel met prettige communicatie en sanitair is schoon en bijzonder goed voor elkaar. Zelfs een speciale hondendouche! De broodjesservice is prima voor elkaar maar het brood bij de supermarkten in het dorp zijn ook dichtbij op loopafstand en evenzo voor elkaar. De summercard welke elke campingbezoeker krijgt is een uitkomst, vooral als je deze laat upgraden naar Gold. In de omgeving is met deze card genoeg te doen, zoals in Prutz zelf waar er 2 zwembaden op loopafstand zijn waar je gratis entree hebt. De plekken op de camping zijn misschien kleiner maar precies zoals omschreven op de website qua m2. Daarnaast is de rivier de Inn een snelstromende rivier welke behoorlijk in waterhoogte kan verschillen, vandaar de afscherming met hekken op de camping en het verbod om erin te zwemmen. Niet erg verstandig om daar de kinderen in te laten zwemmen. Wij komen zeker terug!

Mooie camping met plus en min punten

Johannes
21-8-2017

Dit jaar voor de tweede keer naar aktief camping Prutz. Dit jaar op het vernieuwde gedeelte pontlazz. De plekken zijn daar net wat ruimer. In november van 2016 een plek geboekt maar bij aankomst helaas niet onze geboekte plek. Dit was wel een tegenvaller en de camping eigenaar deed ook geen moeite om te kijken voor een andere plek. Wij hadden gehoopt dat de nieuwere plaatsen wat beter zouden voorzien zijn van gras maar helaas alles kiezelsteentjes met af en toe een plukje gras. Ideaal voor caravans en campers maar met een tent is dat wat minder (neem dus een extra zeiltje mee). Verder is alles goed en netjes geregeld.

Prima camping, kleine plekken (Sauerbrunn)

John en ingrid
16-8-2017

De ligging van de camping is prima, prima uitvalsmogelijkheden naar bijvoorbeeld het kaunertal, ladis, fiss, serfaus.

Het sanitair is netjes en wordt goed schoongehouden. Genoeg mogelijkheden voor kinderen.

Het water uit het kraantje bij je campeerplaats oogt nogal troebel, veel kalk. Maar dit hebben we simpel opgelost door water uit de naastgelegen bron te halen. Nog fris ook.

Er is 1 centraal gebouw, met receptie, ontspanningsruimte, douches, afwas, enzovoort. Het kan zijn dat je tijdens de spits nog wel eens moet wachten om te douchen of af te wassen, maar ach, het is vakantie.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Smorgens kun je verse broodjes kopen (avond van te voren bestellen)

Het restaurant heeft een simpele kaart, niet duur, maar ook niet bijzonder. Leuk voor als je aankomt, maar om echt lekker te eten raden wij toch de Rauthof in Ladis aan.

Het dorp prutz is niet groot, maar heeft wel 3 supermarkten en een buiten zwembad. Een aantal maal in de zomer is er een tiroleravond. Dit geeft een leuke mengeling van dorpsbewoners en toeristen.

Kortom: we hebben ons prima vermaakt. Jammer van het wisselende weer, maar daar kan de camping niets aan doen.

Enige minpunt was toch wel de kleine plaats, die we hadden. Deze zijn vooral rechts als je de camping op komt rijden. Links zijn ze groter. Op sommige plaatsen rechts kun je geen caravan met tent en luifel zetten. We hadden plaats voor de caravan en de voortent en konden dan nog net voor de tent zitten. De auto konden we niet kwijt, maar dat is ook niet erg want er is parkeergelegenheid buiten de camping.

Voor grotere plaatsen dus op tijd reserveren. De camping is tijdens het hoogseizoen altijd helemaal vol!

Onvriendelijke zeigenaar

Pennings
14-8-2017

Website laat mooi zien wat er allemaal te doen is is zeer bedrieglijk daar dit niet allemaal op fe camping is maar in de omgeving. Kinderen werden op een zeer onvriendelijke manier door de eigenaar weg gestuurd bij het water,waarbij de hekken gesloten werden. Kinderen spelen nu eenmaal graag met water en zand. Maar werd verboden aan het water te spelen haal dan die mooie foto's van de website af.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aktiv Prutz in Prutz/Faggen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aktiv Prutz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.