Prägraten am Grossvenediger

Reviews over Prägraten am Grossvenediger

een verborgen schat in Oostenrijk

Alexander
    6-7-2014

hou je van natuur, cultuur en wandelen dan zit je in dit verborgen pareltje van Oostenrijk zeker weten goed. vanuit dit dal zijn vele hutten te bezoeken, wandelingen te maken en blijf je foto´s maken, vele 3000 meter en hoger bergen zijn hier te zien en te bewandelen.

Gereisd Met partner in juli 2014

Prachtig gebied om te wandelen

Bert
    1-10-2012

Het dorp Hinterbichl stelt niet veel voor en behoort tot de gemeente Pragraten. Als je er komt om er eens flink uit te gaan, dan kun je beter wegblijven. Het is een gebied voor wandelaars en moutainbikers. In het dorp Hinterbichl is slechts 1 restaurant en in de andere dorpen zijn er ook een beperkt aantal. Het Virgental waarin deze plaats ligt is erg mooi en eenvoudig te bereiken via Matrei.

Gereisd Met partner in Sun Aug 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Karakteristiek ost-tiroler dorp

ron_warnier
    16-7-2012

Prachtig dorp in Ost0Tirol, gelegen tussen de hoge bergen (3000 mtr) in het Virgental. Tal van ontspanningsmogelijkheden. Uiteten kun je er goed, prijs is prima. VVV geeft goede informatie en heeft ruime openingstijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prachtig gebied voor wie van bergwandelen houdt

Jos van Gent
    17-1-2008

Een prachtig gebied voor wie van bergwandelen houdt. Van eenvoudige dalwandelingen tot gletchertoeren. Doordat het een Nationaal Park is zijn er geen kabelbanen. Wel veel hutten, die dan ook een ideaal wandeldoel vormen. Geen massatoerisme, maar wel gezelligheid.

Gereisd Anders in januari 2008

Prägraten ligt in het geweldige Virgental aan de zuidkant

R. Verheggen
    27-8-2007

Prägraten ligt in het geweldige Virgental aan de zuidkant van de Alpen. Een smal en helemaal dichtlopend dal omrandt met vele driezuidenders. Je kunt er schitterende wandelingen en huttentochten maken. Vanuit Prägraten met de Hüttentaxi naar de Johannishütte en van daaruit een adembenemende wandeling over het Türmljoch naar de Essener und Rostockerhütte. Prägraten zelf is een lieflijk klein dorpje aan het einde van het dal. Het ligt er schitterend en heeft vele gezellige Pensions, Zimmer en Hotels. Aanrader qua eten: Gasthof Grossvenediger. God heeft goede zin gehad bij het scheppen van dit stukje aarde!

Gereisd Met vrienden in augustus 2003
Prägraten am Grossvenediger scoort een 4,8 uit 10, op basis van 13 reviews