vakanties Prägraten am Grossvenediger

Reviews over Prägraten am Grossvenediger

Gezellig pension, met goed en betaalbaar eten.

Berber,
    20-8-2018

Het eten bij Islitzer is erg goed. Je kunt hier heerlijke traditionele Oostenrijkse gerechten krijgen en het is nog eens goed betaalbaar.

Het ontbijt is eenvoudig, maar goed!

Vanuit dit pension kun je prachtige wandelingen maken in en rondom het Virgental. De natuur is er prachtig. Er zijn geen (ski)liften in de buurt, voor de luie wandelaar is deze plaats misschien iets minder geschikt.

Prima camping, met veel mooie wandel mogelijkheden

Berber,
    20-8-2018

Vriendelijk eigenaresse, die van 's morgens vroeg tot 's avonds laat op de camping aanwezig is. Ze maakt altijd een praatje met de gasten.

Op de camping is broodjesservice, erg handig want de dichtstbijzijnde supermarkt is ongeveer 6 km verderop.

De camping is goed onderhouden. Het sanitair is deels vernieuwd (bij de dames). Bij de heren is het wat verouderd, maar verder wel schoon.

Er zijn weinig afwasplekken waardoor je af en toe in de rij staat om te kunnen afwassen.

Vanaf de camping kun je prachtige wandelingen maken. Houd je van hoge bergen? Dan is een tripje naar het Defreggerhaus aan te raden. Houd je van mooie natuur, vlinders en watervallen? Dan is de Clarahütte een aanrader.

In het plaatsjes Hinterbichl zit een restaurant (Islitzer), waar je heerlijk traditionele gerechten kunt eten. Zeker de moeite waard.

Prima pension met goede kamers .Ontbijt uitstekend

SOntbijt meets,
    7-1-2017

Het ligt in een heel rustige omgeving, prachtige natuur en men kan er uitstekende wandelingen, bergtochten, huttentouren maken. Dus goede wandelschoenen zijn wel een must ! !

Zeer kindvriendelijk hotel

Norman,
    11-11-2014

Het hotel ligt aan het einde van de wereld. Zeer geschikt voor mensen die rust zoeken of willen bergbeklimmen.

In het dal is verder nl geheel niets te doen.

Natuur is daar echter wel geweldig en geen massatoerisme

Super onderkomen

Lammert,
    22-9-2014

Als je iets zoekt in deze omgeving kijk dan echt eens hier. Voor het warme eten kun je op 5 minuten lopen in Gasthof Itzler zalig eten.

Prägraten am Grossvenediger scoort een 9 uit 10, op basis van 12 reviews