Hotel Tyrol

10 reviews over Hotel Tyrol in het Nederlands

Fantastisch hotel

J. Vos
22-12-2015

Er is eigenlijk geen minder goed punt op te nomen. Kamers zijn voortreffelijk, personeel is erg vriendelijk en eten is bijzonder goed. Kortom een hotel om graag te verblijven als je in Oostenrijk bent of op doorreis bent richting Italië.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prettig verblijf gehad in Hotel Tirol

Lenneke
9-3-2013

We hebben een overnachting gehad op doorreis naar Fiss in Hotel Tirol. We hebben na aankomst lekker in het zwembad gezwommen wat een goede temperatuur had en veel ligbedden. Ook nog even gebruik gemaakt van de sauna, was helemaal in orde. 's Avonds hebben we er schnitzel met friet gegeten, ze houden van grote porties... ;). De bedbank was erg hard maar voor een nachtje was het te doen. Mooie badkamer en verder niks op aan te merken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Mooie plek

Flenselink
3-8-2012

Hotel Tirol is een mooi Hotel met mooie kamers Onbeid is hartstikke goed voor ieder wat wils Een heel mooi zwembad super Personeel in de bediening kan beter. Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in Tue Jul 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Tyrol voor je op een rij gezet:

Mooi hotel wat geheel aan de verwachtingen voldeed. Enige minpuntje is dat er op veel plaatsen in het hotel gewoon gerookt mocht worden.

Gereisd met vrienden in Tue Jul 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel!

Diny
18-8-2010

Hotel Tyrol in Pfunds is echt een aanrader! Superschone kamer en badkamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet (wordt zonodig meteen aangevuld), heerlijk viergangendiner, waarbij je kunt kiezen uit twee hoofdgerechten. Het eten is heel gevarieerd, elke avond staat er weer iets anders op het menu. Wij gingen dan ook iedere keer heel voldaan van tafel. Het hotel ligt in het centrum, soms hoor je 's avonds nog wat mensen praten op straat, maar wij vonden dat niet storend. Rondom Pfunds kun je mooie wandelingen maken, met name de Klammsteig is zéér de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2010

Super hotel in 3 landenpunt.

Ocmir
3-6-2010

Voor ons was het terugkomen waard. In 2008 hier een nacht geslapen na onze vakantie in Italie op doorreis naar huis. Nu 11 nachten hier geslapen. Halfpension, waarbij we iedere avond 4 gangen hadden en 2 menu's waaruit we iedere keer konden kiezen. Op de laatste avond zelfs een Thais menu gegeten, kan gewoon! Personeel zeer klantvriendelijk. Weet wat je lekker vindt, waar je graag naar toe gaat en zoekt zaken uit en loopt zelfs naar de VVV voor je! Helemaal Top. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2010

2008

prachtige omgeving voor excursie`s

Rika en Dick.
25-8-2008

hotel in centrum pfunds excursie`s naar Italíe en Zwitserland heel goed mogelijk prachtig gerenoveerd Hotel Tyrol. Zeer vriendelijk personeel prima eten en drinken Keuze menu als diner en een uitgebreid ontbijt buffet kortom voor herhaling vatbaar.wij hebben genoten.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 25 2008 14:10:42 GMT+0000 (UTC)

prachtig gelegen in centrum van Pfunds

Rika en vriend
24-8-2008

16 dagen /nachten gelogeerd in Hotel Tyrol .Heerlijk zwembad in het hotel ,vriendelijk en behulpzaam personeel.schone en nette kamers Goede keuken Normale portie`s eten kortom een vakantie Voor herhaling vatbaar in een omgeving waar je heel veel excursie mogelijkheden hebt

Gereisd met partner in juli 2008

Gezellig Familie Hotel

Richard Bruinsma
10-6-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gezellig Familie Hotel.Heerlijk zwembad . Geweldig gerenoveerd.

Gereisd met partner in Tue Jun 10 2008 11:17:15 GMT+0000 (UTC)

M

Yvke en familie
28-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

M.n. het eten is echt niet lekker. Kan zijn dat ze een groot gezelschap van eten moesten voorzien en voor ons als kleine groep geen tijd hadden. Ons commentaar werd afgedaan met;iK KAN ER NIETS AAN DOEN IK BEN MAAR PERSONEEL.

Vanuit de keuken geen response. We hebben betaald en never meer Tyrol, dan druk ik me nog netjes uit.

Gereisd familie in januari 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tyrol in Pfunds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tyrol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.