Hotel Posthotel Pfunds

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fijn hotel

sandra, 2-9-2009

Prima hotel,we werden zeer vriendekijk en behulpzaam ontvangen.

Grote kamer,met een aparte slaapkamer voor onze zoon.

Het eten was goed,ook het ontbijt was lekker. Gezellig teras,leuk zwembad met gratis gebruik van alle sauna faciliteiten.

Al het personeel was zeer vriendelijk,van de schoonmaaksters,tot de obers en de eigenaar.

We hebben een fantastische vakantie gehad hier,ik snap dan ook niks van de negatieve reacties van andere mensen.

Hotel ZUR POST krijgt van ons een dikke pluim!!

Heerlijk hotel

Sandra, 2-9-2009

Niks te klagen over dit hotel. We werden zeer vriendelijk ontvangen.

Grote kamer met een aparte slaapkamer voor onze zoon.

Het eten was heerlijk,ook het ontbijt was goed.

Al het personeel was erg aardig.

Gezellig teras,en het hotel zag er schoon en keurig netjes uit.

Leuk zwembad,met sauna,stoombad e.d waar je gratis gebruik van mag maken.

Hier komen we zeker nog eens terug!

Heerlijke vakantie

Fam. Marcellis, 21-8-2009

We hebben van 10 tot 20 augustus onze zomervakanite doorgebracht in Hotel Zur Post.

De totale indruk is prima. Het ontbijtbuffet was compleet en over de variatie van het avondeten ook geen enkele klachten. De kamer die we kregen was zeer ruim.

Een probleem met het bed van een van de kinderen werd dezelfde dag verholpen.

Een hotel waar we zeker nog een keer terug willen komen.

ECHTE AFRADER, NOOIT MEER

Tom, 11-8-2009

Zeer onvriendelijk personeel afgewisseld met vriendelijk personeel. Bediening in de eetzaal is zeer chaotisch. Men weet zelf niet meer wat reeds bediend werd. Het tafelkleed wordt als het vuil is gewoon omgedraaid, te merken aan het gebrande sigarettengat.

De badkamers zijn ok maar hebben renovatie nodig.

Het zwembad is ok maar je moet de lichten, jetstraal en muziek zelf installeren. De sauna is zeer goed, maar als je het niet op tijd vraagt wordt hij niet opgezet.

Eén van de twee receptionisten is zeer onvriendelijk op het onbeschofte af.

Ons zien ze nooit meer terug.

Op de grill-avond was niet genoeg eten voorzien voor alle gasten, dus wij hebben op ons kin moeten kloppen. Uit armoede dan maar twee ijsjes gegeten en zelfgekochte koeken die op de kamer lagen.

Een aanrader

Mike, 3-8-2009

Een kraaknet hotel, met steeds sparaat staande bediening, een goede keuken met voor elks wat wils, zowel ontbijt als avondmaal.

Vele ontspanningsmogelijkheden.

Je krijgt veel waar voor je geld

Zalig verblijf 07/2009

Mike & Katleen, 29-7-2009

In tegenstelling tot vorige beoordelingen hebben wij het wel naar onze zin gehad, zalig eten, steeds keuze uit 2 menu's en zeer propere kamers

Te zot voor woorden; dit hotel is te vermijden !

Anoniem, 18-4-2009
    • Ligging t.o.v. pistes2

Hebben zonet onze skivakantie doorgebracht in dit hotel. ZEER onvriendelijk personeel; te zot voor woorden. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Het avondeten dient in een recordtijd verorberd te worden (kregen hoofdgerecht reeds op tafel geserveerd wanneer we nog met het voorgerecht bezig waren). En durf je iets te zeggen, dan word je al al vlug van antwoord gediend.

NIET VOOR HERHALING VATBAAR !!!

nooit meer

Fam Koops, 1-3-2009
    • Ligging t.o.v. pistes2

Hotel met weinig gastvrijheid de douche wordt steeds warm en koud levensgevaarlijk.

Het eten is wel redelijk maar de hoeveelheid is minimaal zeker voor kinderen van 12 jaar die een maaltijd voor een 2 jarige krijgen voorgeschoteld.

Voor de mensen die willen gaan skieen is pfunds qua vervoer met de bus niet echt optimaal.

Als je van disco houdt is dit een aanrader zoniet neem dan een doos oordoppen mee want slapen is hier onmogelijk conclusie" never more sur post"

Prima hotel met zwembad

K. Jongejan, 17-11-2008
    • Ligging t.o.v. pistes8

Goede verzorging, sauna damfbad etc. aanwezig.

Prima personeel. Schone kamers. gevarieerde voeding.

Prijs korting voor stamgasten.

Algemeen: ski vakantie tijdens Paasdagen 2008

Petra, 26-3-2008
    • Ligging t.o.v. pistes8

Algemeen: ski vakantie tijdens Paasdagen 2008. Kamer gekregen in Hotel Zur Post. Gasthof Zur Post vol?

Kamer zeer gedateerd! Te korte gordijnen, biljargroen tapijt, geen douche stang, dus in je hand houden. Er was menu 1 en menu 2. Kippepoot (te veel vlieguren) risotto (natte herrie) en een hoopje mais. Vooraf zelf te halen soep uit een warmhoud pot en salade welke niet is gekoeld. Toe een appel strudel uit de diepvries. Bediening liep als een kip zonder kop rond. Wilde je een drankje dan moest je er wel heel nadrukkelijk om vragen. Wij hebben uiteidelijk gekozen voor alleen LO. We kregen 5 euro korting omdat wij klaagden over het slechte eten. Herr Senn en Frau Senn zijn uitgeblust en moe en moeten er echt mee stoppen. De ligging van het hotel t.o.v. de pistes zijn 15 tot 20 min. Samnaum/Fiss/Nauders. Naar Nauders 30 min.

We hebben een aantal aanbieders voor Posthotel Pfunds voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posthotel Pfunds in Pfunds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posthotel Pfunds zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posthotel Pfunds scoort een 7.53 uit 10 op basis van 27 reviews.