Super goed en mooi hotel

Super goed en mooi hotel

Simone
23-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al jaren in Pfunds. Een leuk klein dorpje. Met de auto rijdt je in ongeveer 20 min. naar de piste, maar er loopt ook een skibus.

Je hebt hier toegang tot meerdere skigebieden. Nauders (20 min.), maar ook Serfaus-Fiss-Ladis en Samnaun-Ischgl en nog wat kleinere banen.

Het hotel is super. Je hebt keuze uit 2 verschillende 3 gangendinee, wat voortreffelijk smaakt en eruit ziet. Het ontbijt is in buffetvorm, ook heel lekker. Daarnaast kun je gebruik maken van verschillende faciliteiten als zwembad, sauna en nog meer wellness faciliteiten, maar ook na het skiën koffie en gebak.

'S Avondshow kun je heerlijk ontspannen bij de open haard.

Daarnaast is het personeel über vriendelijk. Alles kan en niets is te gek. Wij blijven hier komen en ik kan het iedereen aanraden!!!