Hotel Posthotel Pfunds

Hotel Posthotel Pfunds
7,5

• Ligging t.o.v. pistes6,5

25 reviews over Hotel Posthotel Pfunds in het Nederlands

Super goed en mooi hotel

Simone
23-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al jaren in Pfunds. Een leuk klein dorpje. Met de auto rijdt je in ongeveer 20 min. naar de piste, maar er loopt ook een skibus.

Je hebt hier toegang tot meerdere skigebieden. Nauders (20 min.), maar ook Serfaus-Fiss-Ladis en Samnaun-Ischgl en nog wat kleinere banen.

Het hotel is super. Je hebt keuze uit 2 verschillende 3 gangendinee, wat voortreffelijk smaakt en eruit ziet. Het ontbijt is in buffetvorm, ook heel lekker. Daarnaast kun je gebruik maken van verschillende faciliteiten als zwembad, sauna en nog meer wellness faciliteiten, maar ook na het skiën koffie en gebak.

'S Avondshow kun je heerlijk ontspannen bij de open haard.

Daarnaast is het personeel über vriendelijk. Alles kan en niets is te gek. Wij blijven hier komen en ik kan het iedereen aanraden!!!

schitterend

meersmanjm
9-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

het vernieuwde hotel, tegenover het oudere Hotel Post is gewoon schitterend; Hier hebben echte vaklui met goede smaak gewerkt. De opvang is vriendelijk, de kamers extra net en modern ingericht, de bedden goed. Kortom: geen moment twijfelen als je in deze mooie buurt vertoeft!

Leuk en Betaalbaar!

jbs
17-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit Hotel hebben wij op Oudejaarsavond op doorreis bezocht en is ons goed bevallen.Er zit een nieuwe eigenaresse in die er alles aan doet om het haar gasten naar hun zin te maken.Helaas geen eten a la carte, alleen een dagmenu ( niks mis mee, maar voor sommige die niet alles lusten..) kosten een tientje met salade, soep , hoofdgerecht en toet!Kamers zijn gedateerd,maar wel schoon en met tv.Tevens zit er een zwembad bij en is de ligging midden in het dorp.Voor ons absoluut voor herhaling vatbaar, maar niet voor 2 weken.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Peter Lammens
    27-6-2011
    • Ligging t.o.v. pistes5

Tsja,...voor echte luxe moet je hier niet zijn. Wij komen hier al jaren en zijn uitermate tevreden. Het best kun je de kamers in het hotel boeken en niet in het Gasthof (waar ook gedineerd kan worden). De meeste Gasthof kamers hebben last van de disco onderaan het Gasthof. Helaas heeft de bank er de stekker uit getrokken en is het Hotel/Gasthof per mei 2011 gesloten. Jammer, wij hadden er volgend jaar weer naar toe zullen gaan. De familie Senn en mitarbeiter zetten hun werkzaamheden voort in het gerenoveerde Hotel Sonne (ook in Pfunds). Wij hebben al weer geboekt.
    Posthotel Pfunds***s, Inhaber, 3-9-2013
    Das Posthotel Pfunds***s wurde mit einem Besitzerwechsel neu renoviert und im Dezember 2012 wiedereröffnet. Mit Liebe zum Detail und unter dem Motto: EINFACH GUT LEBEN möchten wir unseren Gästen einen schönen und erholsamen Urlaub bereiten! Herzliche Grüße aus dem neuen Posthotel - Ihre Familie Westreicher

Vergane glorie

Elisabeth
    12-5-2011

Wat een slecht hotel, vier sterren onwaardig.

Ik had een kamer om te huilen, met een bed waar ik mij voor zou schamen om hier mensen op te laten slapen.

De kamer had geen uitzicht, was donker.

Veel herrie 's avonds.

Service zeer matig.

Het eten was redelijk.

Kortom een hotel om nooit meer naar terug te gaan.

Nooit meer!

M. Soons
    14-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes6

Groot hotel in klein dorp tussen drie fantische skigebieden in. Hotel dient als plaatselijk carnavals café. Hierdoor is de geluidsoverlast op vrijdag en maandag door de live carnavalsband tot 02.30 enorm ververlend geweest. Onze kamer lag helaas op de eerste verdieping (nr. 115) van de Gasthof. De eigenaren waren op die bewuste avond zelf in zo'n dronken toestand dat ze niet voor rede vatbaar waren voor de geluidsoverlast. De andere avonden was de disco beat tot 02.00 aanwezig. Een andere kamer kon men niet geven ivm drukte. De kamers in het hotel aan de overkant waren moderner en rustiger.

Prima hotel en Gasthof

Edwin Boxma
    5-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Zur Post is een gemoedelijk hotel met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, zowel voor jong, oud en met kinderen.

Wij waren er in februari met twee kinderen van 13 en 16 jaar.

Wij zaten in het hotel zelf van Post, want dan zit je bij het zwembad, sauna en

ontbijtzaal, dit alles bij de prijs inbegrepen, de bedden voor de kinderen zijn helaas iets aan de krappe kant en alleen voor het avondeten moest je 7m de straat over naar Gasthof Post, maar dan heb je wel gelijk een avondwandelingetje gehad ( ha ha). Er was drie keer in de week live muziek in de hotelhal en regelmatig dans muziek in de western saloon, met diverse thema's. Bij het avondeten waren bier, wijn en frisdranken bij inbegrepen. Wij gingen via de Rechenpass in Nauders 13km of Italië 17km van het hotel skiën met één skipas. Wij hebben het heerlijk gehad met een goed hotel waar wij zeker nog wel een keer terug komen.

Echt een aanrader.

Prima hotel

Anneke Blaauw
    2-1-2010
    • Ligging t.o.v. pistes6

echt een mooi traditioneel oostenrijks hotel.Heerlijk eten.heerlijk warm zwembad.

Klein leuk dorpje.Even uitkijken met de skibus .Rijdt s ochtends drie keer.middags

om 15.00 en 16.00 terug.Of de postbus nemen,niet gratis.Wel een skikaart kopen,kan in het dorp,anders kom je de skibus niet in!Wij waren er dec.2009,

geweldige vakantie! Met de nachtbus,goed te doen......

Wij zaten in de ambient kamers, die zijn iets duurder, maar dan heb je alles wel net iets luxer. En toegang tot het zwembad en sauna gedeelte.

Zeer mooi

J.H. Valk
    10-12-2009
    • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Post is goed aangeschreven en bekend hotel in Pfunds. Het eten is goed en de bediening zeer vriendelijk zoals het in Oostenrijk gebruikelijk is.

Verblijf qua prijs/kwaliteit verhouding is goed te noemen.

De kritiek van de Nederlanders c.q. Hollanders heeft meestal te maken, dat zij voor 50 eurocent een behandeling willen hebben als in een Hilton.

schitterende vakantie

anoniem 2
    29-9-2009

het was een prachtige vakantie !

je kon alle kanten op in het dal .

het eten was heel lekker .

de kamers waren heel mooi .

de bediening bij het avondeten was goed .

het hotel is zeker niet zoals in vooorgaande reacties vermeld

AANRADER VOOR GEZINNEN MET KINDEREN

We hebben een aantal aanbieders voor Posthotel Pfunds voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posthotel Pfunds in Pfunds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posthotel Pfunds zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posthotel Pfunds scoort een 7.53 uit 10 op basis van 27 reviews.