Kleine hotels

Johanna
22-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit jaar voor de tweede keer in dit hotel geweest, in een woord Geweldig. Het eten is voortreffelijk, de hotelkamers zijn geheel gerenoveerd en prachtig, heerlijke bedden! Het personeel is heer erg vriendelijk en correct. Na het skiën lekker geniet in de ruime wellness en het zwembad. De ski pistes van Nauders liggen op een half uurtje auto rijden, daarnaast heb je nog de mogelijk om in Italië en Zwitserland te gaan skiën.

Gereisd met partner in januari 2014

hotel zeer ver van de piste

Sandra
30-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

shortski: 40min van het hotel.veel tijdverlies.zolderkamer zonder terras.bad dat amper volloopt.je moet stipt aan tafel gaan,nadien jagen ze je weg richting bar zodat ze tafels kunnen dekken;bij ontbijt jagen ze je op ivm avondmenu.sauna:turks bad en droge sauna en warme zetels; that's it. massage was super. Oostenrijkse gemudlichkeit was zeer ver te zoeken. niets in de buurt voor avondvertier. niet voor herhalig vatbaar

Gereisd met vrienden in januari 2013

Fantastisch hotel !!!!

Ineke Sintnicolaas
28-7-2011

Hotel "Lafairserhof" is een, in alle opzichten, uitstekend hotel. Onze kamer was prima, de mensen van het hotel waren zeer vriendelijk en gastvrij; ze doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken. Het zwembad is prima en de onderverdieping welke geheel ingericht is voor wellnes is heerlijk. Ik heb er een massage gebroekt: prima! De omgeving is mooi, er werd vanuit het hotel een wandeling georganiseerd in de dagen dat wij er waren; ook prima gegaan in een Gemütliche sfeer en dit is wat dit heerlijke hotel óók typeert. Verder: de kok verdient een Michelin-ster: als je uitstekend wilt eten, boek dan half-pension in Lafaiserhof!

Gereisd met partner in juli 2011

Superhotel!!!

kvl
4-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij komen al enkele malen in Hotel Lafairserhof en elke keer weer is het Super vakantie! Voor iedereen wat wils, sport, actie maar ook veel ontspanning met de prachtig wellness kelder. De eigenaars zijn enorm gastvrij. Het eten is geweldig, ook als vegetariër een hele ruime keuze.
In de omgeving hele leuke wandelwegen naar het dorp, ook per mountainbike te doen. Het hotel organiseert steeds weer wandeltochten in groep. We vertrekken binnenkort weer naar Lafairserhof en kijken er enorm naar uit.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer vriendelijk personeel, prima eten.

Ton & Marytine de Groot
18-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel ligt tussen twee ski gebieden in en rustig gelegen aan een doorgaande weg. Het hotel heeft alle voorzieningen en de keuken mag best een ster verdienen. Wij zijn er met de jaarwisseling geweest en vonden het top.Het bleek wel aan de gasten die er al 10 jaar achtereen komen dan is het goed.

Gereisd met partner in Sun Jan 18 2009 11:31:05 GMT+0000 (UTC)

geen 4 sterren waard

jolande
1-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Niet geschikt voor niet rokers. Eigenaren en personeel roken veel, rook komt via gang in de slaapkamers. Op ons verzoek de tussendeur naar boven te sluiten werd geen gehoor gegeven. Erg benauwd in bar en lobby waar gezellige zitjes zijn. Kleine kamer en badkamer, bedden ok. Geen speelkamer, kinderen moeten spelen in (rokerige)lobby, waar andere gasten rustig willen zitten. Biljart tegen betaling en mogelijkheid tot tv kijken en internetten. Zwembadje en sauna ok, maar tot 19.00 uur open. Eten veel zelf opscheppen, soep en saladebuffet worden niet bijgevuld als je wat later komt, dus vaak lege schalen. Beperkte keuze, bijv geen verse tomaat. Wij waren hier voor het eerst maar vaste gasten krijgen voorkeursbehandeling. Beter en/of ander eten. Dit was echt opvallend. Op zich goede uitvalsbasis om te skiën in omgeving maar er zijn goedkopere vergelijkbare hotels in de buurt. Omgeving wel lekker rustig. Geen schoenverwarmers in het skihok, dus natte schoenen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

2008

Wij hebben dit Hotel meerdere malen bezocht voor een overnachting. Is grandioos. Ja, ze krijgen voor alles een 9. En dat verdienen ze. Dit jaar voor het eerst met ons dochtertje, dan beoordeel ik de kindvriendelijkheid de volgende keer. Lieve mensen die het Hotel runnen.

Gereisd met partner in Sat Jul 19 2008 22:54:32 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lafairserhof in Pfunds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lafairserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.