6,3

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Kreuz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kreuz in het Nederlands

Hotel met mooie tuin

trientje
1-8-2013

In Hotel Kreuz, 3 dagen doorgebracht tijdens onze reis naar Zuid-Tirol. Ontvangst heel vriendelijk en we hadden kamer 102/ Siebenschläfer met toegang tot de mooie tuin. Ruime kamer met badkamer en ligbad + apart toilet. Alles heel netjes en verzorgt. Ontbijtbuffet viel goed mee, het avondeten had wel beter gemogen voor een 4. Zal misschien zijn reden hebben met de economische toestand.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig gelegen hotel

Nora
18-7-2011

Op onze doorreis naar Zuid-Tirol hebben we twee dagen doorgebracht in Hotel Kreuz. Vriendelijke ontvangst, we hadden een kamer Elfentraum die ruim was, badkamer met du/wc. die in orde was, maar voor een 4 mag het wel vernieuwd worden (donkere kleuren in kamer en badkamer). We hadden 3/4 pension dat heel goed was, s'morgens uitgebreid ontbijtbuffet, je kon kiezen uit 3 soorten ommeletten die a la minut werden gebakken. s'Middags snacks en koekenbuffet. s'Avonds een 5 gang dinner, waar je de keuze had tussen 2 hooftgerechten. Het ging wel heel vlug, op 1u. was de maaltijd voorbij. De volgende dag gevraagd om het wat langzamer aan te doen, dat was geen probleem. Mooi gedekte tafel

Gereisd met partner in juni 2011

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kreuz in Pfunds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kreuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.